×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفیان امام جمعه محترم شهر علی اکبر؛ با انتشار پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر نمود. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«خداوند متعال را سپاسگزارم که بار دیگر مردم متدین و سرافراز ایران اسلامی شکوه و اقتدار خود را در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش گزاردند.

مردم شریف و نجیب سیستان بزرگ به ویژه مردم عزیزشهرستان هامون وشهر علی اکبر نیز در این همایش ملی همانند گذشته نقش آفرینی نموده و برگی دیگر به آرمانهای امام و رهبری و نیز شهدای انقلاب اسلامی به ویژه خون مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عهد و پیمان بستند.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به واسطه الطاف الهی در این آزمون مهم از مردم نجیب و بزرگوار سیستان که علیرغم همه توطئه ها و جنگ رسانه ای دشمنان کوردل جمهوری اسلامی در این ایام برای عدم حضور ویاکمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوقهای رأی، مجددا مردم بصیروفهیم این منطقه برگ زرین دیگری از مشارکت و همراهی خودبانظام اسلامی راثبت کردند ازعموم مردم عزیزصمیمانه تشکر نموده و سجده شکر به جای می آورم.

از تمامی مسئولین ودست اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه فرمانداران محترم خاصه فرماندار شهرستان هامون ، بخشداران ،ریاست حوزه قضایی شهرستان ونیز تمامی مدیران نظارتی و اجرایی که همه تلاش خود را در برگزاری این انتخابات به کار بستند تقدیر و تشکر می نمایم. ضمنا جا دارد از همه احزاب، گروهها و تشکل های سیاسی و غیرسیاسی، بزرگان، جوانان، رسانه‌ها و بویژه رسانه ملی که بر شکوه و عظمت این حماسه ملی افزودند قدردانی نمایم و این پیروزی و توفیق خدمت را به منتخبین شایسته مردم ولایتمدار سیستان؛ آقای دکتر دهمرده و آقای سرگزی که از بهترین فرزندان انقلابی سیستان هستند، تبریک عرض نموده و امیدوارم با وحدت و برادری و خرد جمعی و دعای خیر مردم به دنبال استفاده از ظرفیت‌های ملی برای زدودن رنگ محرومیت و کاهش آلام مردم رنج‌دیده سیستان باشند.

مجتبی اشرفیان
امام جمعه شهر علی اکبر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.