×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز با صدور پیامی فرارسیدن سال نو را به تمامی شهروندان عزیز سیستانی؛ تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: از مدیران دستگاههای اجرائی می‌خواهم هرچه زودتر برنامه‌های خود را در چهارچوب منویات مقام معظم رهبری و مطابق با شعار سال تدوین نمایند.

در این پیام‌ می‌خوانیم: یکبار دیگر از مجاهدتهای مخلصانه پزشکان و پرستاران خط مقدم جبهه نبرد با کرونا قدردانی نموده و از همه مردم میخواهیم صبوری پیشه نموده و به دستورات پزشکی عمل نمایند. تا هرچه سریعتر زنجیره سرایت این بیماری تکان دهنده قطع شود.

متن کامل پیام نوروزی امام جمعه شهرستان نیمروز به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار؛
یا مدبرالیل و النهار؛
یا محول الحول و الاحوال؛
حول حالنا الی احسن الحال

بهار با تمام جلوه های چشم نواز خود بیانگر عینی تجدید حیات و تفسیر زیبای آیات قرآن و زمینه ساز تفکر و تعمق در شگفتی های آفرینش است.

فرارسیدن سال نو که مصادف است با سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام موسی کاظم(ع)، و همچنین وفات مدافع بزرگ رسالت نبوی، حضرت ابوطالب(س) و مبعث رسول مکرم اسلام و اسوه حسنه و مکارم اخلاق، را گرامی می‌داریم به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و شهدای جبهه پایداری مخصوصا سردار سرافراز جهان اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی درود می‌فرستیم؛ و با استعانت از ارواح طیبه شهدا و با مدد الهی وارد مرحله جدیدی از تلاش و خدمت می‌شویم.

ضمن تبریک حلول سال ۱۳۹۹ به همه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان نیمروز و وارثان واقعی انقلاب و نظام اسلامی؛ امیدواریم در سال جدید، قلوب مؤمنین، با مودت و محبت نسبت به یکدیگر نزدیکتر شود. و باران رحمت الهی بر این سرزمین تفتیده نازل شود.

از همه مدیران و متصدیان دستگاههای اجرائی می‌خواهیم برنامه‌های خود را در چهارچوب منویات مقام معظم رهبری و شعار “سال جهش تولید” تدوین نمایند و گام‌های اساسی در راه تبیین نقطه نظرات معظم له بردارند. باشد که در سایه سار توفیق و هدایت حضرت حق بتوانیم، از امکانات موجود در راه خدمت به مردم شریف و ولایتمدار این سامان استفاده کنیم، و بتوانیم رضایت خداوند متعال را کسب نمائیم.

در حالی وارد سال ۱۳۹۹ می‌شویم که جهان در تب بیماری مهلک و نوظهور کروناویروس می‌سوزد، به طوری که پزسکان و متخصصان این بیماری را طی قرن‌های اخیر در ردیف بیماری طاعون قرار داده‌اند. ضمن تشکر از زحمات بی‌دریغ و اقدامات جهادی همه پزشکان و پرستاران که در این روزهای سخت جان شیرین خود را به خطر انداخته‌اند، و به معالجه و مداوای مبتلایان به این ویروس ناشناخته و واگیردار مشغول هستند؛ به روح پاک شهدای گرانقدر جامعه پزشکی و پرستاری که طی هفته های اخیر تا پای جان بر سر عهد و پیمان خویش در راه خدمت و مداوای بیماران ماندند؛ درود می‌فرستیم؛ و از همه شهروندان عزیز می‌خواهیم؛ صبوری را پیشه خود قرار دهند؛ و نکات بهداشتی و دستورات پزشکی این ایام را مراعات کنند و با ماندن در خانه در قطع هرچه سریعتر زنجیره سرایت این بیماری تکان دهنده به مسئولان کمک نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.