×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بخشدار مرکزی شهرستان زابل گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان تدابیر لازم  با تکیه بر ظرفیت های موجود  برای مدیریت سیلاب در این بخش اندیشیده شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس ” علی راستگو در حاشیه بازدید از سیلاب ورودی به رودخانه نیاتک و عملیات تقویت و ترمیم دایک حفاظتی این رودخانه اظهار داشت : برای مدیریت سیلاب در بخش مرکزی جلسات و نشست های متعددی با معتمدین و متنفذین، دستگاه های مستقر در بخش ،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا برکزار  و  هماهنگی های لازم نیز در این رابطه بعمل آمده است.

 

بخشدار مرکزی شهرستان زابل با اشاره به لایروبی و تقویت نقاط حادثه خیز در رودخانه نیاتیک افزود : مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان با موضوع سیلاب  در این بخش اجرا گردیده و نظارت پی در پی بر روند حضور و استقرار نیروها ، تجهیزات و ماشین آلات سنگین در محلهای تعیین شده  و حادثه خیز به صورت شبانه روزی در حال انجام ی باشد.

راستگو خاطر نشان کرد : دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در کنار مردم سخت کوش و همیشه همراه بخش مرکزی  از آمادگی لازم و کافی برخوردار هستند تا در صورت نیاز و مواقع بحرانی برای کمک و همکاری ورود کنند. 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.