×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به دنبال حمله اخیر اسرائیل به بخش هایی در حمص سوریه، برخی رسانه‌های وابسته به دشمنان لندن و عربستان و درصدر آنها بنگاه خبری “ایران اینترنشنال” در بستر جنگ روانی و با هدف ایجاد التهاب و تشویش در اذهان عمومی؛ ضمن تنظیم دروغهای مضحک و نخ نما، خبر از شهادت سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی و امیر پوردستان و تعدادی دیگر از فرماندهان سپاه دادند که بلافاصله این شایعه تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ پس از حمله اخیر رژیم صهیونیستی، در بخشی از منطقه حمل در سوریه؛ برخی رسانه‌های معاند، و در صدر آنها بنگاه خبرپراکنی BBC لندن؛ در حرکتی هماهنگ شامگاه سه‌شنبه ۱۲ فروردین، شایعه شهادت سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مخابره کردند.

همچنین شبکه ماهواره‌ای و بنگاه دروغ پرداز سعودی “ایران اینترنشنال” وابسته به آل سعود؛ در یک هماهنگی منظم و سازمان یافته، به نقل از منابع عربی؛ شایعه شهادت سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ در حملات اخیر اسرائیل به سوریه را منتشر کرد.

رسانه‌های عبری، عربی؛ در حالی به شایعه سازی درباره شهادت سردار قاآنی می‌پردازند، که پایگاه اطلاع‌رسانی روسیا الیوم، یک منبع رسانه‌ای وابسته به دولت عراق؛ روز سه‌شنبه از سفر محرمانه سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس به بغداد پایتخت عراق و دیدار وی با شماری از مقامات عراقی در بغداد خبر داد.

امیر سرتیپ احمدرضا ‎پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، پس از این شایعه؛ در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عموم مردم ایران از سلامتی خود خبر داد و گفت: هرچند ما عمری است که در انتظار شهادت هستیم، ولی اخبار منتشرشده اخیر در این مورد و رفتن بنده به سوریه، کذب است.

وی همچنین تاکید کرد: حرکات اخیر و شایعه سازی های دشمنان نظام نشان از اوج ناتوانی و استیصال دشمن دارد. که با این شیوه می‌خواهد در میان افکار عمومی التهاب و تشویش ایجاد کند.

سردار سرتیپ قاآنی جهت بررسی تحرکات جدید در عراق و رایزنی درباره «عدنان الزرفی» گزینه جدید مکلف به تشکیل دولت در عراق به بغداد رفته‌است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.