×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس : علی زینی وند روز “چهارشنبه” در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی ‌‌و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که در آستانه فرارسیدن بیست ‌‌هفتم اردیبهشت روز “ارتباطات و ‌‌روابط‌عمومی” در استانداری برگزار شد؛ با تبریک هفته روابط عمومی؛ روابط‌عمومی ها را صدای مردم و‌حاکمیت خواند ‌‌و اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها باید با گفتمان‌سازی، تولید محتوا و تصویر سازی مثبت، چهره واقعی استان را معرفی کنند.

🔹وی افزود: در بعضی مواقع، مطالبی توسط شخصیت‌های شناخته شده مانند هنرمندان و ورزشکاران از روی ناآگاهی به مسایل استان، منتشر می شود که انتظار داریم، روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی صحیح از تاثیرگذاری منفی این موضوعات بر فضای استان جلوگیری کنند.

🔹رییس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به نقش روابط‌عمومی در سازمان‌ها؛ تصریح کرد:اگر مدیر سازمان به روابط‌عمومی توجه نکند، این مدیر اهمیت اطلاع‌رسانی و انعکاس اقدامات را درک نکرده است و مدیریت وی با چالش روبروست، لذا روابط‌عمومی‌ها باید به صورت مستقل توسط اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری ‌و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد ارزیابی قرار بگیرند و مشکلات و نقاط ضعف و قوت آنها شناخته شود.

🔹زینی وند افزود: در اختیار داشتن ابزار تخصصی لازمه کار یک‌ روابط‌عمومی است، اما روابط‌عمومی بدون دانش و‌ تخصص نمیتواند کارهای خلاقانه انجام دهد، لذا روابط‌عمومی در صورتی موفق است که دارای دانش، سلیقه، خلاقیت و ابتکار باشد.

🔹وی بیان کرد: افرادی که در حوزه روابط‌عمومی کار می کنند باید ذاتا به کار روابط عمومی علاقمند باشند چراکه کار روابط عمومی کاری بیست و چهار ساعته است و زمان مشخص اداری و ابزار تعریف شده ای برای این کار تعریف نشده است و نباید آن را به عنوان کاری در چارچوب وقت اداری تعریف کرد .

🔹 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری افزود : آنچه که در روابط عمومی ضامن موفقیت آن است؛ هنر، دانش و خلاقیت در عرصه روابط عمومی است.

🔹 زینی وند در ادامه با اشاره به نقش شورای اطلاع رسانی گفت : شورای اطلاع رسانی بعد از حدود یک قرن کار دیوانسالاری، با تصویب دولت و ابلاغ ساختار، قوام گرفته است که زمینه‌ی تقویت روابط عمومی ها را فراهم خواهد کرد و روابط عمومی‌ها با دستورالعمل‌ها و ابلاغیه های شورای اطلاع‌رسانی جایگاه خودشان را به دست خواهند آورد.

🔹 وی در پایان گفت: باید دغدغه‌های عرصه روابط عمومی به مرکز منعکس شود تا جایگاه روابط عمومی ها به لحاظ اداری نیز تقویت گردد.

🔹 در این جلسه چند تن از مدیران روابط عمومی استان به بیان دیدگاه ها ‌و نظرات خود در مورد اطلاع‌رسانی پیامها و دستورالعمل های بهداشتی و همچنین آخرین اخبار و اطلاعات بیماری کرونا پرداختند.

🔹گفتنی است در این جلسه، فرمانداران استان نیز یه صورت ویدیو کنفرانسی حضور داشتند و به بیان آخرین وضعیت شهرستان در خصوص بیماری کرونا پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.