×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زابل در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس از ابلاغ پروتکل های ۸ گانه بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد و افزودحضور دانش آموزان درمدارس اختیاری و صرفا با هدف رفع اشکالات درسی می توانند در مدارس حضور پیدا کنند.

هادی کیخایی مقدم بیان داشت: در راستای اجرای این پروتکل مدیران مدارس از حضور همکاران و دانش آموزان دارای بیماری های زمینه ای و نقص ایمنی بدن و همچنین مادران باردار باید ممانعت به عمل آورند و لیست مربوطه به همراه تاییدیه پزشک معتمد را به  امور اداری آموزش و پرورش ارسال کنند.

مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زابل باتوجه به اختصاص سرانه بهداشتی به مدارس، خاطر نشان کرد : ضدعفونی کلاس هایی که قرار است میزبان دانش آموزان باشد باید با جدیت و مطابق دستورالعمل انجام شود.

هادی کیخایی مقدم با اشاره به اینکه ضرورت دارد آرایش کلاس های درس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شود ، گفت : مدیران می توانند زمینه برگزاری کلاس های درس را در فضای باز و یا وسیع تر مانند صحن حیاط و یا نمازخانه مدرسه نیز فراهم کنند.

وی ادامه داد :برگزاری کلیه کلاس های درس تربیت بدنی، مراسم صبحگاه ،جلسات و یا کلاس های فوق برنامه در این ایام ممنوع است و  از حضور اولیا دانش آموزان در داخل مدارس جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زابل با یاد آوری اینکه  ایاب و ذهاب دانش آموزان داوطلب حضور در مدارس به عهده والدین آن ها خواهد بود ، بیان داشت :حتی الامکان یکی از عوامل مدرسه در بدو ورود دانش آموزان توضیحات لازم را در خصوص رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به آن ها گوشزد کرده و از تجمع دانش آموزان بدون رعایت فاصله گذاری تاکید شده پیشگیری شود.

هادی کیخایی مقدم براهمیت اجرای پروتکل ها و دستورات بهداشتی برای مبارزه و قطع زنجیر کرونا ویروس تاکیدو تصریح کرد : کلیه کارکنان اجرایی و معلمان مدارس باید از دستکش و ماسک استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.