×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل در پیامی به اهمیت روز جهانی قدس و برگزاری باشکوه این مراسم از طریق فضای مجازی ، شبکه های ارتباطی و ظزفیت های رسانه ای و صدا و سیما پرداخت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنابه فرمایش امام خمینی (ره)، “روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم، و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود.” و از این رو اهمیتی فراوان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل

در این روز امت اسلامی باید یکپارچگی خود را در برابر استکبار خبیث جهانی و صهیونیست غاصب نشان داده و ملت های مسلمان با تاسی به حبل الله،صفوف خویش را متحد نموده و هم دل و هم صدا در برابر خیانت، خباثت، توطئه و جنگ های نیابتی، استکبار قیام کنند و طومار رژیم غاصب و کودک کش رژیم صهیونیستی و این غده سرطانی را در هم بپیچند، به حول قوه الهی طبق فرمایش امام خامنه ای (حفظه الله) در سال ۱۳۹۴، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این باور قلبی همه مجاهدان جبهه مقاومت است.

روز قدس امسال جای خالی شهید القدس، سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی احساس می شود، ایشان شخصیت بزرگی بودند که تمام اهداف روز جهانی قدس در سیره، روش، منش و استراتژی فرماندهی ایشان در نیروی قدس سپاه متبلور بود و توانستند در جبهه مقاومت تحولی شگرف ایجاد نمایند و با تشکیل و سازماندهی مجاهدان جبهه مقاومت مقابل تروریسم بی رحم بین المللی، مخصوصا آمریکای تروریست را در منطقه زمین‌گیر کند تا جایی که ارتش تروریست آمریکا به دستور شخص ترامپ ملعون، دست به ترور بی رحمانه سید الشهدای مقاومت زد و اما پیکر اربا اربا ایشان به مثل شیشه عطر شکسته ای بود که جهان را معطر به عطر شهادت، ایثار و مقاومت نمود و باعث شد رویش خاص و چشمگیری در جبهه مقاومت اتفاق بیافتد.

روز جهانی قدس امسال به دلیل شرایط خاصی که شیوع ویروس منحوس کرونا ایجاد کرده است به گونه ای دیگر برگزار می شود لذا رسالت خویش را باید با استفاده از فضای مجازی، رسانه های مکتوب و چند رسانه ای با تولید محتوا و هشتک های واحد به انجام رسانیم و ان شاء الله در روز قدس پای بیانات حکیمانه و راهبردی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) نشسته و سرزمین فکرمان را از سرچشمه نورانی منظومه فکری ایشان سیراب خواهیم نمود.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان، شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود خویش را با صدایی بلند تر به گستره جهانی در فضای مجازی منتشر خواهیم نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.