×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ فرمانده سپاه شهرستان زابل در مراسم ویژه سالروز عروج ملکوتی امام راحل در جمع معتمدین محلی و متنفذین این شهرستان گفت: امام‌خمینی در اوج خفقان و دیکتاتوری رژیم پهلوی؛ با دست‌ خالی و با توکل به نیروی ایمان و استعانت از خدای متعال به مبارزه با دژخیم برخاست، و در این مبارزه توانست: قدرتمندترین حکومت خاورمیانه را شکست دهد.

سرهنگ سنچولی سپس به ضرورت انتقال آرمانهای امام خمینی به نسل جدید پرداخت و گفت: آرمانهای امام راحل که دربرگیرنده عالی ترین آموزههای دینی و سیاسی است، باید امروز در سطوح مختلف به نسل جوان و آینده ساز منتقل شود.

وی شهادت مظلومانه سردار سرافراز جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را علت اصلی ایجاد موج گسترده‌ای از آزادیخواهی و مقاومت در برابر استکبار جهانی برشمرد و و گفت: بسیاری از کارشناسان آمریکایی بر این باورند که با شهادت سردار سلیمانی انقلاب ایران یک بار دیگر زنده شده‌است، و روحیه انقلابی بیش از پیش در میان مردم موج می‌زند. دشمن می‌داند که قوی ترین ذخایر و منابع ملی در اختیار ایران است، لذا جهت بهره‌برداری و چپاول این منابع می‌خواهد انقلاب اسلامی را تضعیف کند، ولی کور خوانده‌است و این خیال واهی را به گور خواهد برد.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس در مبارزه با شیوع این ویروس منحوس گفت: در بحث کرونا نیز ایران دومین کشور بعد از چین بود که اعلام کرد این ویروس به کشور رسیده است اما در ادامه همه جهان قدرت ایران را در مبارزه با این ویروس مشاهده کردند.

فرمانده سپاه زابل در پایان گفت: امروز تمامی دشمنان در برابر عظمت ملت بزرگ و انقلابی ایران به زانو آمده‌اند، و دشمن این بار با حربه تفرقه و جدائی بین ملت رشید و مقاوم ایران وارد عمل شده‌است. متنفذین و معتمدان برای ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین اقشار مردم، نقش بسزایی دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.