×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز؛ با انتشار پیامی، سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی و همچنین شهادت مظلومانه شهدای قیام خونین خرداد ۱۳۴۲ را به تمامی مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی؛ مخصوصا مرزداران غیور و ولایتمدار شهرستان نیمروز تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

امروز اگر توفیق دیدار چهره نورانی امام راحل فراهم نیست، اما راه او، پیام او، رهنمودهای راهگشا و اشاره‌های هدایتگر او، همواره فراروی ماست. و رهپویان مکتب در گام دوم انقلاب، همچنان با صلابت، و مقاوم تر و از گذشته؛ تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی این مسیر را خواهند پیمود و در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و در راس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار خواهند ایستاد.
اینک در سی و یکمین سالروز رجعت آسمانی آن پیر فرزانه، ضمن تجدید عهد و پیمان با اهداف عالیه حضرت امام  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، و مجاهدتهای سردار سرافراز جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی؛ با خدای خود پیمان می‌بندیم، که تا پای جان در راه تحقق اهداف عالیه معمار کبیر انقلاب اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری و مبارزه با کفر و شرک و الحاد از پای ننشینیم.

محمد راشکی
امام جمعه شهرستان نیمروز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.