×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ در پی ارتحال برادر پاسدار، سرهنگ علی بخته ای مسئول سازمان بسیج اصناف استان سیستان و بلوچستان، براثر ابتلاء به ویروس منحوس کرونا؛ پیام تسلیتی از سوی غلامرضاحسن پور
مسؤل سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور صادر شد، متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن اِلرحمن الرحیم

“انالله وانا الیه راجعون”

ارتحال دوست صمیمی و بسیجی دلاور سرهنگ پاسدار زنده یاد علیرضا بخته ای مسؤل سازمان بسیج اصناف استان سیستان و بلوچستان که بر اثر ابتلاء به ویروس منحوس کرونا، پس از تحمل یک دوره رنج و بیماری دارفانی را وداع گفت را؛ به عموم همکاران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

برادر بخته ای از سربازان واقعی ولایت بود، و برای رفع گرفتاریهای مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بویژه در حادثه سیل اخیر چابهار و کنارک سر از پا نمی‌شناخت، و در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا با حضور در تولیدیهای ماسک و اقدامات دیگر تلاش فراوانی نمود.

ایشان که از موفقترین مسؤلان استانی در مسؤلیت بسیج اصناف محسوب می‌شد، در تمامی مأموریتهای محوله، پرتلاش ظاهر شده و تبعیت از سلسله مراتب از خصوصیات بارز ایشان بود.

آشنایی بنده با ایشان از زمان فرماندهی وی در حوزه بسیج اصناف شهرستان زابل بود و در چند سال اخیر نیز در مسؤلیت سازمان بسیج اصناف استان حضور داشت و با رفتار خود شیعیان و اهل تسنن را حول محور برنامه‌های بسیج جمع می‌کرد.

عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در او موج می‌زد، و امیدارم این محبت وی به حضرات معصومین(ع) او را در اعلاء درجات جنت جای دهد.

ضمن تسلیت مجدد به خانواده محترم این عزیز سفر کرده به همه همرزمان ایشان در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، بسیجیان، کسبه محترم، اتحادیه های صنفی، فعالان اقتصادی استان و همه همکاران خودم در بسیج اصناف استانها تعزیت عرض می‌نمایم.

غلامرضاحسن پور
مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.