×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ پیرو درج مطلبی از سوی احدی از شهروندان چابهاری در مورد بیمارستان امام علی(ع) و انعکاس موضوع به مدیریت روابط عمومی این بیمارستان؛ در اسرع وقت جوابیه‌ای در راستای تنویر افکار عمومی تنظیم و جهت انعکاس در اختیار رسانه‌ها فرار گرفت. متن کامل جوابیه مدیریت روابط عمومی بیمارستان امام علی)ع) به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیرو انتشار مطلبی در فضای مجازی در خصوص بیمارستان امام علی(ع) چابهار، موارد ذیل به منظور پاسخ و تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رسد:

در ساعت ۲۱:۰۰ روز یکشنبه ۲۵ خردادماه؛ بانوی بیماری به نام خانم م. رئیسی (با معرفی نامه از مطب ماما) مبنی بر ناراحتی تنگی تنفسی از یک هفته قبل و درد عضلانی به اورژانس زنان مراجعه می‌کند.

پس از معاینه و بررسی اولیه توسط ماما؛ پزشک بیمارستان جهت ادامه درمان دستور بستری بیمار مذبور را صادر می‌نماید. اما همراهیان فرد بیمار از بستری وی ممانعت می‌ورزند؛ و علیرغم تشریح خطرات احتمالی ناشی از عدم بستری مادر باردار از سوی پرسنل و سوپروایزر بیمارستان امام علی(ع) چابهار؛ به دنبال عدم همکاری بیمار و همراهیانش، بیمار با اعلام رضایت شخصی از بستری شدن خودداری و بیمارستان را می‌کند.

با توجه به اینکه بیمار علاوه بر حاملگی در شرح حال خود سرفه و تب را نیز اعلام می‌کند؛ به ایشان توصیه می‌شود به دلیل پیگیری سرفه جهت ویزیت ریه حتما به پزشک متخصص عفونی مراجعه نماید.

بیمار فوق ساعت ۱۶:۳۰ روز بعد دوشنبه ۲۶ خردادماه با شکایت درد زایمان و بدنبال آن خونریزی شدید به بیمارستان مراجعه می‌کند، که بلافاصله اقدامات اولیه انجام و جهت نجات جان مادر سزارین اورژانسی انجام می‌گیرد و جنین فوت شده از بدن بیمار خارج می‌شود.

*لازم به ذکر است قبل از انجام سزارین، در سونوگرفی انجام شده ضربان قلب جنین سمع نمی‌شود. *

سپس با انجام سی تی اسکن، برای این بیمار، مشکوک به کرونا تشخیص داده می‌شود؛ و جهت تشخیص قطعی نمونه گیری از بیمار در بیمارستان انجام گرفته و پس از اعلام جواب نتیجه تست مثبت قطعی کرونا بیمار محرز می‌گردد؛ و با انجام مشاوره عفونی توسط دکتر میرادی متخصص عفونی بیمارستان؛ این بیمار به بخش ویژه مادران منتقل شده و با توجه به تخریب بافت ریه و مشکل شدید تنفسی تحت نظر گرفته‌است. وی در حال حاضر در حال گذراندن دوره درمان به سر می‌برد.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط کنونی و اهمیت اعتماد عموم مردم به نظام سلامت، شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار؛ حق هرگونه پیگیری قضائی در این خصوص را برای خود محفوظ می‌دارد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.