×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بنیاد مستضعفان در بحث کرونا ۱۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان کمک کرده است

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بحث کرونا ۱۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان کمک کرده‌است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، پرویز فتاح ظهر امروز پنجشنبه ۲ مردادماه ۱۳۹۹ در جلسه شورای اداری شهرستان زابل، گفت: در ایامی که مردم برای معیشت خود در تنگنا قرار گرفته‌اند، نهاد انقلابی مانند بنیاد مستضعفان در کنار سایر نهادها و سازمانها تا سرحد امکان در راه خدمت به محرومان این منطقه تلاش خواهد کرد. وی از پرداخت مبلغ ۵ میلیون ریال به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره و افراد تحت پوشش اداره بهزیستی اشاره کرد و افزود: این نهاد علاوه بر واریز مبلغ ۵ میلیون ریال به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد و افراد تحت پوشش اداره بهزیستی مبالغی را به عنوان وام ودیعه مسکن مستأجران و تکمیل واحدهای مسکونی این عزیزان اختصاص داده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کرد: نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان قصد آن را ندارد که جای دولت بنشیند؛ اما حسب وظیفه به مناطق و مردم محروم، نگاه ویژه دارد؛ و در حد توان در کنار مسئولان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: مسئولان اجرائی منطقه باید مشکلات را اولویت‌بندی کنند و بر این اساس از نهادهای انقلابی و از جمله بنیاد مستضعفان، درخواست کمک نمایند؛ و ما نیز در حد توان کمک خواهیم کرد.

سیدپرویز فتاح در ادامه با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان به موضوع کرونا در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بحث کرونا ۱۰۰ میلیارد تومان، به سیستان و بلوچستان کمک کرده‌است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب؛ تاکنون ۱۵ منطقه را در استان‌های محروم انتخاب کرده‌ایم، که در مدت سه سال به محرومیت‌زدائی در آن مناطق کمک کنیم و سیستان و بلوچستان تنها استانی است، که دو شهرستان در آن انتخاب شده است، و در همین راستا اقداماتی در شهرستانهای زهک در شمال استان و قصرقند در جنوب استان سیستان و بلوچستان در دست انجام است.

عضو هیأت امناء کمیته امداد امام خمینی ره افزود: هرچند ماموریت بنیاد مستضعفان در منطقه سیستان، رفع محرومیتهای شهرستان زهک اعلام شده‌است، اما وام‌هائی برای مشاغل خرد، در دیگر شهرستان‌های منطقه نیز در نظر گرفته شده، که از طریق بنیاد علوی پرداخت خواهد شد، زیرا ما تلاش داریم، در حد توان به همه نقاط محروم کمک کنیم.

سیدپرویز فتاح در پایان گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، بنیاد مستضعفان در مرحله دوم طرح مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه ورود جدی خواهدداشت، و در حد توان تلاش خواهیم کرد. و امیدواریم همه مردم و به ویژه مردم منطقه سیستان اثر آن را حس کنند.

شایان ذکر است، در ابتدای این جلسه که با حضور ریاست بنیاد مستضعفان و هیأت همراه رسمیت یافت. گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن تشکر از تلاشهای خیرخواهانه بنیاد مستضعفان در منطقه سیستان به مواردی از نیازهای منطقه اشاره کرد پس از آن حجت الاسلام والمسلمین کیخا طی سخنانی به صورت خلاصه به نیازهای فعالان مذهبی شهرستان زابل پرداخت.
سرهنگ پاسدار داود شهرکی، حدادی رئیس اداره اطلاعات و خمری شهردار زابل نیز از جمله کسانی بودند که مواردی را در حضور ریاست بنیاد مستضعفان متذکر شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.