×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

فرمانده گردان بیت المقدس بسیج شهرستان زابل گفت : بسیج در دوران دفاع مقدس و سازندگی، ایجاد امنیت پایدار و بحران های مختلف در کنار مردم و مسئولین نقشی بی بدیل ایفا داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : موسی خمری در نشست هم اندیشی و هم افزایی ارکان گردان بیت المقدس بسیج شهرستان زابل با اشاره به نقش بسیج در طول ۸ سال دفاع مقدس و بزنگاه های حساس و پاسداری از نظام پرداخت و  اظهار داشت:دولت تروریستی آمریکا با تحریم های ظالمانه بدنبال فشارحداکثری بر مردم است تا از این طریق به اهداف خصمانه خود دست یابد.

فرمانده گردان بیت المقدس بسیج شهرستان زابل تهاجم فرهنگی را یکی دیگر از برنامه های دشمنان برای فروپاشی بنیان خانواده برشمرد و گفت :اعتیاد ، ماهواره و استفاده از فضای مجازی خارج از چارچوب ارزش های اسلامی و اخلاقی، به ابزاری  برای ازهم پاشی کانون گرم خانواده ها تبدیل شده است که بسیج با رسالتی که دارد در این حوزه نیز اقدامات شایسته ای را انجام داده است.

خمری افزود : با تدابیر و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری حفظه الله ،همدلی مسئولان و استقامت و همراهی ملت همیشه در صحنه ایران سربلند،تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی به یاس وناامیدی تبدیل شده است و به فضل الهی این مشکلات نیزبه پایان خواهد رسید و روز به روز بر عزت و اقتدار انقلاب اسلامی افزوده می شود.

فرمانده گردان بیت المقدس بسیج شهرستان زابل در این نشست بر هوشیاری،هماهنگی و چابکی ارکان و بسیجیان این گردان برای کمک به مردم و صیانت ازآرمانهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.