×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

🔹ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل از مردم ولایتمدار و نوعدوست سیستان خواست، با توجه به سایه انداختن ویروس کرونا بر نذورات در ماه محرم امسال ، مردم نذرهای خود را به تهیه و توزیع ماسک و کمک مومنانه اختصاص دهند.

✍️به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : دکتر هادی میرزایی در مراسم پاسداشت روز خبرنگار که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در سالن کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل برگزار شد، بیان داشت : اصحاب رسانه در سطح کشور همکاری و همراهی غیر قابل وصفی با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و کادر درمان برای شکست و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس داشته اند و به جرات می توان گفت بازوان ما در این آزمون خطیر که با ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت همراه است ، می باشند.

🔹ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل از احاد مختلف مردم ، فرمانداران ،دستگاه های عضو ستادهای مقابله با بیماری کرونا در حوزه سیستان ، گروه های جهادی ، ائمه جمعه ، روحانیون و تمام کسانی که با حمایت های خود از کادر درمانی و نظارت و اجرای شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ، در شکست این ویروس منحوس همت می گمارند ، تقدیر نمود و تصریح کرد : کرونا ویروس به این زودی ریشه کن نخواهد شد .

🔹دکتر میرزایی افزود : بهترین ، آسان ترین و ارزان ترین راه مقابله با کووید ۱۹ و اجتناب از مبتلا شدن به آن رعایت دستورات بهداشتی از جمله شستشوی دستها ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک می باشد.

🔹ریاست دانشگاه علوم پزشکی زابل از مردم ولایتمدار و نوع دوست سیستان خواست ، با توجه به سایه انداختن ویروس کرونا بر نذورات در ماه محرم امسال ، مردم نذرهای خود را به تهیه و توزیع ماسک و کمک مومنانه برای استفاده نیازمندان اختصاص دهند و در این خصوص از کمک مومنانه و مواسات حجت الاسلام و المسلمین گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در اهدای گوشت مرغ محلی طی دو نوبت جهت طبخ و تناول بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) زابل قدردانی کرد.

🔹دکتر میرزایی همچنین در خصوص کیفیت آب شرب مصرفی مردم سیستان نیز گفت: آب از نظر بهداشتی هیچگونه مشکلی ندارد و مرتبا در ۵ شهرستان حوزه سیستان از این آب نمونه برداری می شود و سپس در آزمایشگاه مورد بررسی و ارزیابی از لحاظ بهداشتی قرار می گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.