×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس در این نشست خبری موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهید گفت: هفته امر به معروف و نهی از منکر در مناسبت های تقویم ایران اسلامی از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار است که می تواند در انتشار پیام عاشورا در جامعه تاثیرگذار باشد.

وی افزود: الویت سپاه ایجاد امنیت در جامعه و همچنین در ایام محرم تامین امنیت عزاداران حسینی است که تا کنون با توجه به رصد اطلاعاتی اقدامات قابل توجهی در بحث امنیت ایجاد کرده است.

سنچولی به اهمیت احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: شرط استجابت دعا انجام امر به معروف و نهی از منکر است خداوند در قرآن نیز بارها به اهمیت این امر الهی تاکید کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در جریان حادثه کربلا به همراه یاران باوفایشان با وجود اینکه می دانستند چه اتفاقی قرار است رخ دهد برای احیای امر به معروف و نهی از منکر پا به میدان گذاشتند.

سنچولی بیان کرد: امروز قدرت نظامی ایران به قدری افزایش یافته است که ابرقدرت هایی همچون آمریکا از این قدرت احساس ترس کرده اند، لذا کشورهای کوچکی همچون امارات نمی توانند در منطقه شاخ و شانه بکشند.

فرمانده سپاه زابل اظهار داشت: بعد از شهادت حاج قاسم، ایران یکی از تاثیرگذارترین پایگاه های آمریکا در منطقه را شخم زد که هیچ واکنشی از سوی آمریکایی ها به دنبال نداشت چرا که جرات هیح تحرکی در منطقه را دیگر نداشتند.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت گفت: همه خدمات نظام باید رسانه ای و به مردم اعلام شود البته پروژه هایی که تنها یک بار مورد افتتاح قرار می گیرند نه اینکه برخی از مسئولی یک پروژه را چندین بار افتتاح می کنند.

سنچولی با انتقاد از عدم تکمیل جاده زابل به زاهدان گفت: ما هم به این پروژه انتقاد داریم، سال هاست که این پروژه با سرعت کندی پیش می رود در حالی که بسیاری از خانواده ها در این مسیر داغدار شده اند.

وی ادامه داد: این پروژه نیاز به پیگیری دارد که باید نمایندگان استان و استاندار سیستان و بلوچستان پیگیر آن باشند.

سنچولی گفت: با انتشار ویروس کرونا سپاه با اجرای چندین رزمایش تمام نقاط پر تردد شهر زابل و روستاها را با ۲۷۷ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده گند زدایی کرده است.

وی بیان داشت: همچنین رزمایش کمک مومنانه در زابل چهار مرتبه برگزار شده است که در این رزمایش ها تعداد پنج هزار و ۶۰۰ سبد غذایی در بین خانواده های محروم توزیع شده است./اوشیدا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.