×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ منتخبان مردم دارالولایه سیستان در مجلس یازدهم از همان بدو ورود به بهارستان؛ اقدامات قابل توجه و پیگیریهای شایسته ای را در دستور کار خود قرار داده اند.به طوری که به جرائت می‌توان گفت؛ در هیچ یک از مقاطع قبلی چنین اقداماتی آنهم در یک بازه زمانی کوتاه انجام نشده است. به گفته دکتر محمد سرگزی نماینده جوان و پرتلاش مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی اخیرا دستهای پیدا و پنهانی در تلاشند که در این تلاش و همدلی و در اصل در توسعه و پیشرفت منطقه وقفه ایجاد کنند. این نماینده حوزه انتخابیه شهرهای زابل، زهک، نیمروز، هیرمند و هامون در مجلس شورای اسلامی ضمن هشدار به همه فرصت طلبان و کاسبان تفرقه، پیامی را خطاب به مردم شریف حوزه انتخابیه دارالولایه سیستان صادر کرد ؛ متن کانل پیام دکتر محمد سرگزی نماینده منتخب مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا

با سلام و اهدا تحیات الهی محضر مردم شریف و فهیم سیستان

آبادانی سیستان در گرو تلاش و همدلی و مجاهدتهای خالصانه مسئولین و خصوصا نمایندگان مجلس شورای اسلامی میسر و مقدور خواهدبود.
اینجانب محمد سرگزی به عنوان خدمتگزار مردم صبور و غیور سیستان با هدف خدمت به مردم در جهت توسعه سیستان و رفع مشکلات، از آغاز فعالیت در مجلس شورای اسلامی؛ ضمن پیمان اخوت با همکار عزیز آقای دکتر حبیب ا… دهمرده، اعتقاد دارم، نمایندگان مجلس می‌توانند با برنامه ریزی و هماهنگی و تلاش بیش از پیش، امیدی مضاعف را برای مردم به گونه ای که در عمل احساس شود، خلق کنند.
حال فرصت طلبان و کاسبان تفرقه بدانند؛ این پیمان برادری و همکاری گسستنی نخواهد بود، زیرا بر اساس منافع ملی و خدمت به مردم پایه گذاری شده است، و برای توسعه و اعتلاء سیستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد، بنابراین در راستای انجام وظایف قانونی، با توکل به خداوند متعال، و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تکیه بر تخصص و تجربه و استفاده از خرد جمعی و نظرات نخبگان بومی با وحدت رویه و تعامل بیش از پیش گام های مستحکم در مسیر توسعه سیستان، استان و میهن عزیزمان برخواهیم داشت. مردم فهیم به درستی می دانند تفاوتی وجود ندارد افتتاح یا راه اندازی یک پروژه و اخذ دستور از وزیر یا مسئولی بنام چه فردی ثبت شود، هدف مهم حرکت به سوی توسعه پایدار و آبادانی سیستان است بر این اساس فعالیت ها با هماهنگی کامل دو نماینده صورت می پذیرد. و ضرورت این برنامه ریزی با حضور و پیگیری در حوزه انتخابیه، مجلس و جلسات متعدد با بکارگیری تمام ظرفیتها میسر خواهدبود.
همانطور که مستحضرید تغییر نگرش امروز مسئولین کشوری به حوزه سیستان که در دستورات و پیگیریها متبلور است، حاصل تعامل ،همدلی و همراهی مثال زدنی اخیر نمایندگان می باشد.
ِضمن تقدیر وتشکر از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر حبیب الله دهمرده بابت تلاشهای صادقانه وشبانه روزی ایشان که از نزدیک شاهد آن هستم، از روحانیون معزز، معتمدین، دانشگاهیان، فرهنگیان، جوانان و عموم مردم شریف منطقه دارالولایه سیستان تقاضا دارم؛ با بصیرت و هوشمندی از تحرکات فرصت طلبان، که با هدف جلوگیری از پیشرفت سیستان؛ قصد دارند، بین مسئولین، نمایندگان و مردم، نفاق و تفرقه ایجاد کنند، جلوگیری نمایند.
امید است با تعامل، بصیرت، همدلی، همکاری و تلاش مضاعف، منطقه سیستان و استان سیستان و بلوچستان در قله های موفقیت و توسعه پایدار قرار گیرد.
والعاقبه للمتقین
خادم مردم شریف سیستان
محمد سرگزی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.