×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین راشکی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان نیمروز که همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر، با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و فاصله اجتماعی، در مصلی امام خامنه‌ای نیمروز برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوی و ساماندهی امور زندگی و تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان، با ذکر اینکه تاسوعا و عاشورای حسینی ازمهم‌‌ترین روزهای تاریخ اسلام برای شیعیان و موالیان و محبین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، افزود: خاندان بنی امیه در روز عاشورا، لحظات سختی را برای پسر رسول خدا(ص) رقم زدند. حضرت امام حسین(ع) در این روز همراه با یاران وفادارش تمام زندگی خود را فدای دین خدا و دینش کردند و اسلام را با خون خود زنده نگه داشتند.
خطیب جمعه نیمروز ضمن بیان فضائل عزاداری بر حضرت سیدالشهداء(ع) از مسئولان، هیئات امناء، روحانیون و عزاداران حسینی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و دیگران، براساس توصیه های مقام معظم رهبری، بر چگونگی برگزاری مراسمات دقیقا نظارت نمایند و موضوع استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین راشکی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان تبریک گفت و افزود: با همت فرماندار و مدیران شهرستان برنامه‌ها و طرحهای عمرانی و اشتغالزایی بسیار خوبی در شهرستان نیمروز در هفته دولت به بهره‌برداری رسید؛ که با تقدیر از تلاشها و پیگیری‌های ارزنده مسئولین دست اندرکار باید گفت؛ خدمات صورت گرفته علیرغم گستردگی چشمگیر، و شرایط وخیم اقتصادی، در خور مردمان غیور و مرزداران ولایتمدار و بی ادعای این سامان نیست، و امیدواریم تا پایان عمر این دولت همچنان شاهد خدمات بهینه و عام المنفعه باشیم.
وی در ادامه با یادآوری موضوع کاهش اعتبارات و بودجه‌های تخصیص یافته تصریح کرد: کاهش اعتبارات نباید موجب توقف خدمات رسانی به مردم شریف منطقه و روستائیان عزیز بشود.
حجت الاسلام والمسلمین راشکی در پایان ضمن سفارش همه اقشار مردم به وحدت و همدلی، عنوان کرد: مرزداران ولایتمدار و غیور و معتمدین و متنفذین شهرستان نیمروز با درایت و هوشمندی و تعامل و همدلی همراه با مسئولین اجرائی بدور از جنجال و هیاهو مسیر پیشرفت شهرستان را هموار کنند، اعتباراتی که با هزار مشقت، به این شهرستان مرزی و محروم اختصاص داده می‌شود نباید به دلیل منافع شخصی عده‌ای خاص، برگشت بخورد. و حقوق مردمان صبور و غیرتمند این شهرستان ضایع شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.