×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به مناسبت هفته دولت برگ زرین دیگری از خدمات نظام در روستای عباس آباد از توابع بخش سابوری شهرستان نیمروز در شمال استان سیستان و بلوچستان ورق خورد.

دهیار روستای عباس آباد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس اظهارداشت : درهفته دولت با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان نیمروز به همراه شماری از مسئولان ، آسفالت و زیر سازی معابر روستای عباس آباد از توابع بخش سابوری شهرستان نیمروز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

سرحدی گفت: زیر سازی  ۲۳ هزار مترمربع از معابر روستای عباس آباد با اعتباری بالغ ۳۲۰۰ هزار میلیون ریال صورت گرفته است که از این میزان ۳ هزار میلیون ریال  از محل صرفه جویی و درآمدهای جاری طی مدت سه سال و مبلغ ۲۰۰میلیون ریال نیز از محل بند “و” اختصاص  یافته است.

دهیار روستای عباس آباد ادامه داد :آسفالت ۸هزار مترمربع از معابر روستا  با اعتباری بالغ بر ۵۷۰۰میلیون ریال و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

سرحدی افزود:مجموع اعتبارات پروژه های زیر سازی وآسفالت معابر روستای عباس آباد بالغ بر ۸۹۰۰ میلیون ریال می باشد که به برکت نظام همزمان با هفته دولت با حضور حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه، قهرمانی فرماندار و شماری از مدیران اجرایی شهرستان نیمروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.