×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

امام جمعه زابل گفت : اصحاب رسانه چشمان تیزبین و حنجره رسای جامعه هستند که با پایبندی به اخلاق در برطرف کردن مشکلات ، توسعه کشور و تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : شماری از اصحاب رسانه حوزه سیستان با گرایش های سیاسی مختلف پیش از ظهر امروز سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل از مواضع انقلابی ایشان تقدیر نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین کیخا در این دیدار ضمن قدردانی از حضور خود جوش اصحاب رسانه در مصلی المهدی (عج)،  اظهار داشت : اصحاب رسانه که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می کنند افسران جنگ نرم نظام هستند که  باید با تاسی از مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مسیر گام بردارند.

امام جمعه شهرستان زابل ادامه داد : از ابتدای کار بعنوان امام جمعه زابل نگاه و توجه ویژه ای به اصحاب رسانه داشتیم چرا که قلم خبرنگاران مومن و متعهد به حدی ارزشمند و مقدس است که خداوند متعال به آن سوگند یاد می کند.

حجت الاسلام و المسلمین کیخا افزود: اگر در بحث بیان مشکلات و مطالبه گری از طریق تریبون نمازجمعه ، خرد جمعی و همراهی مردم و اصحاب رسانه نبود ، نمی توانستیم صدای محرومیت و حق طلبی مردم ولایتمدار سیستان را به گوش مسئولان استانی و کشوری برسانیم.

امام جمعه شهرستان زابل خاطر نشان کرد: در این چند سالی که افتخار خدمتگزاری به مردم در کسوت امام جمعه را دارم ، اقدامات و فعالیتهای بسیار خوبی انجام شده است که این موارد سبب گردیده جایگاه نماز جمعه شهرستان زابل در سطح کشور ویژه و مهم جلوه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین کیخا تصریح کرد : اینجانب سرباز نظام و رهبری هستم و هر آنچه تکلیف باشد به آن پایبند و عمل خواهم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.