×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محمد علی قهرمانی گفت : از روزی که توفیق خدمتگزاری به مردم نجیب شهرستان نیمروز مقدر شد ، به همراه اهل بیت خویش به این شهرستان عزیمت و در شهر ادیمی سکنی گزیده و اقامت دارم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس،فرماندار شهرستان نیمروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه وحدت و همدلی را رمز توسعه و آبادانی برشمرد و بیان داشت : در شهرستان نیمروز هم افزایی و یکدلی بین مردم و مسئولان موج می زند که در این بین نقش حجت الاسلام و المسلمین راشکی امام جمعه شهرستان حائز اهمیت است.

محمد علی قهرمانی تحریم های ظالمانه استکبار ، در راس آن آمریکای جهانخوار و بیماری کرونا را دلایل اصلی مشکلات معیشتی مردم دانست و تصریح کرد : آمریکا از طریق تحریم های ظالمانه بدنبال ناامیدی مردم و آسیب زدن به نظام است .

نماینده عالی دولت در شهرستان نیمروز افزود: اصحاب رسانه باید برای امید بخشیدن به جامعه و نقش بر آب کردن دسیسه های دشمنان تلاش کنند و خدمات دستگاه ها و ارکان مختلف را که در قالب خدمات نظام تجلی می یابد بدور از مسائل سیاسی و سلیقه ای به منصه ظهور گذارند.

محمد علی قهرمانی با اشاره به اینکه شهرستان نیمروز وسیعترین شهرستان حوزه سیستان است که از لحاظ شاخص ها وتوسعه یافتگی محروم می باشد ، خواستار استقرار ادارات و شعب بانک ها در این شهرستان برای ارائه خدمات بهینه به مردم شد.

رئیس شورای تامین شهرستان نیمروز از مردم این شهرستان به عنوان مردمی زمان شناس و ولایتمدار نام برد که در صحنه های مختلف و حساس برای صیانت و حمایت از نظام جانفشانی می کنند و خاطر نشان کرد ؛ حضور حماسی مردم شهرستان نیمروز در انتخابات مجلس یازدهم با مشارکت ۷۶ درصدی بعنوان برترین شهرستان حوزه سیستان و دومین شهر استان از نظر میزان مشارکت ، گواه این ادعا می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.