×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل گفت : از برکات دفاع مقدس می توان به تولید انسان سازی اشاره کرد، ما در دفاع مقدس سلیمانی ها و میرحسینی ها را شناسایی کرده ایم،در دفاع مقدس جوانانی با سن کم فرماندهی لشکر را برعهده داشته اند که به اندازه یک فرمانده کهنسال اطلاعات جنگی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : سرهنگ پاسدار موسی سنچولی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته شهرستان زابل اظهار داشت: صدام بعثی در ۳۱ شهریور با پاره کردن قرارداد الجزایز جنگی را بر علیه ایران آغاز کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل افزود : فرهنگ ملی باید به فرهنگ رزمندگان گره بخورد چرا که شهدا با منطق و عقلانیت راه شهدات را انتخاب کردند.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی ادامه داد: دفاع مقدس همه معادلات دنیا را از بین برد و استراتژی جدیدی را به دنیا معرفی کرد.

️وی افزود: صدام جنگ را به امید اینکه سه روزه به دروازه های تهران برسد آغاز کرد، اما در طول دفاع مقدس ۱۸۱ هزار شهید تقدیم کرده ایم و اجازه خودنمایی به عراق را نداده ایم.

♦️سنچولی تصریح کرد:جنگ تحمیلی در طول تاریخ کشور تنها جنگی است که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی ایران به دشمن واگذار نشد و تنها در عملیات بیت المقدس ۱۹ هزار کشته و ۱۶ هزار اسیر از لشکرایان بعث عراق به جا ماند،آزادی خرمشهر تمام معادلات بین الملل را در پذیرش قعطنامه تغییر داد و کشورهای اروپایی به التماس افتادند که ایران قعطنامه را بپذیرند.

♦️وی بیان کرد: از برکات دفاع مقدس می توان به تولید انسان سازی اشاره کرد، ما در دفاع مقدس سلیمانی ها و میرحسینی ها را شناسایی کرده ایم،در دفاع مقدس جوانانی با سن کم فرماندهی لشکر را برعهده داشته اند که به اندازه یک فرمانده کهنسال اطلاعات جنگی داشتند.

♦️وی با بیان اینکه شهدا با عقلانیت و منطق راه شهدات را انتخاب کردند گفت: برخی ها امروز مدعی هستند که شهدا از روی احساس پا به میدان گذاشتند اما این حرف درست نیست چرا که در باران گلوله و خمپاره احساس هیچ نقشی بر تصمیم گیری ندارد.

♦️سنچولی ادامه داد: دانشگاه دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی و عرفان است، بالاترین درجه دکتری را باید به رزمندگان و فرمانده هان دفاع مقدس اعطا کنیم.

♦️فرمانده سپاه زابل تصریح کرد: دفاع مقدس همه معادلات دنیا را از بین برد و استراتژی جدیدی را به دنیا معرفی کرد و این استراتژی جدید است که تا امروز بازدارندگی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

♦️سنچولی با بیان اینکه استراتژی جدید دفاع مقدس قدرت ایمان اعتقاد ،باور و اراده به درگاه الهی است گفت: در جنگ تحمیلی تجهیزات نقش مهمی را برای رزمندگان ایفا نکرد بلکه آنها بر این باور داشتند که پشتیبانی خداوند بالاترین پشتیبانی برای انسان است.

♦️وی گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۰ کشور دنیا تجهیزات جنگی و حتی نیروی انسانی به صدام پیشکش کردند تا دشمن این جنگ را به پیروزی برساند اما نیت خالص رزمندگان اسلام این آرزو را برای دشمن به گور برد.

♦️وی با بیان اینکه ترسی که دشمن امروز از ما دارد نتیجه دفاع مقدس است ادامه داد: اگر امروز در دنیا حرف اول را در قدرت موشکی میزنیم به برکت خون شهداست.

♦️سنچولی همچنین بیان کرد: فرهنگ ملی باید به فرهنگ شهداء و رزمندگان اسلام گره بخورد، چرا که همین فرهنگ باعث انسان سازی می شود و می توانیم سلیمانی ها و میرحسینی ها را شناسایی کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.