×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

🔹حجت الاسلام والمسلمین کیخا گفت : ما نیازمند وزیر و مدیر از جنس حاج قاسم سلیمانی هستیم، وزرا، مسسئولین، رئیس جمهور محترم هرازگاهی شده با لباس مبدل در جمع مردم حاضر شوند و درد مردم را بشنوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : امام جمعه شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل اظهار داشت : دوشنبه ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی ۸ ساله در سال ۱۳۵۹ و آغاز هفته دفاع مقدس، یاد شهدا و امام شهدا که پرچم توحید و عاشورا را برافراشتند را گرامی می داریم.

حجت الاسلام و المسلمین کیخا افزود : ۸ سال دفاع مقدس مصداق بارز “قد برزالاسلام کله الی شرک کله” است، تمام اسلام در قامت جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام کفر و شرک در قالب حزب بعث ظاهر شد. ۸ سال جنگ خانمانسوز علیه ایران می بایست تاریخ ۸ سال دفاع مقدس را خوب مطالعه کنیم.

وی ادامه داد : ما با آن جوانهای آسمانی در جنگ پیروز شدیم و این برای دولتمردان درس بزرگی است، ما نیازمند وزیر و مدیر از جنس حاج قاسم سلیمانی هستیم که باتقوا پاکدست شجاع و معتقد به مبانی انقلاب باشد. خود را سرباز ولایت بداند و یکی از شئون عاقبت به خیری را سربازی ولایت بداند و چشم امید و توکلش به قدرت لایزال خداوند متعال باشد.

امام جمعه شهرستان زابل بیان داشت : دولتمردان به گرانی های افسارگسیخته توجه کنند، مردم تحت فشار هستند، وزرا، مسسئولین، رئیس جمهور محترم هرازگاهی شده با لباس مبدل در جمع مردم حاضر شوند و درد مردم را بشنوند. با توجه به دانشمندان جوان وانقلابی ، همان هایی که علارغم تحریم ها، در صنعت دفاعی جهان را مات و مبهوت کردند،تولید داخلی را تقویت کنند. با چشم امید به وعده شیطان بزرگ در برجام، اقتصاد کشور را شرطی کردید و الان اشتباه بزرگتر نگاه به نتیجه انتخابات چند ماه دیگر آمریکا است که جو بایدن دموکرات بیاید یا ترامپ جمهوری خواه،چه فرقی می کند؟ سگ زرد برادر شغال است.

🔹چند نکته مهم در مورد موضوعات منطقه سیستان:

امام جمعه شهرستان زابل در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه از مسئولان خواست به مشکل کمبود و افت فشار آب در روستاها و همچنین بوی بد آب توجه کنند، و خاطر نشان کرد : مردم در این موارد شکایاتی دارند، می شود با یک مدیریت صحیح این مشکلات را حل کرد.مسئولین به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنند؛ آب کشاورزی به موقع رهاسازی شود تا کشاورزان بتواند برای کشت برنامه ریزی نمایند، اگر آب بدموقع رهاسازی شود هم هدررفت آب داریم و هم کشاورز به نتیجه مطلوب نمی رسد.

حجت الاسلام و المسلمیسن کیخا یاد آور شد : صیادان عزیز هم در مورد رهاسازی ماهی در چاه نیمه چهارم درخواست هایی دارند، ما هم در این مورد مکاتباتی با مسئولان داشتیم، مسئولان به این خواسته ها توجه کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان زابل تصریح کرد : در رابطه با طرح انتقال آب به مزارع سیستان بارها تاکید کردیم که ابهامات در این طرح زیاد است، اصل طرح بسیار عالی که اگر به نتیجه برسد یک تحول اقتصادی را منجر می شود اما در مرحله اجرا ابهامات زیادی دارد. درصد اعلامی میزان پیشرفت طرح با درصدی که به صورت میدانی دیده می شود تفاوت دارد، دستگاه های نظارتی به این موارد دقت کنند.

امام جمعه زابل بیان داشت :عدم پرداخت حقوق و معوقات کارگران و کارکنان که حدود ۸ ماه حقوق نگرفتند واقعا درد است، مسئولان توجه کنند و از یک ردیف بودجه دیگر فعلا این معوقات را پرداخت کنند و آنهایی که تخلف کردند به تخلف شان رسیدگی شود. نگذارید در این گرانی ها ۸ ماه یک کارگز بدون حقوق بماند، آیا می تواند زندگی کند؟ مسئولان دقت کنند ، توجه کنند ، نگذارند آه یک کارگر زندگی شان را بگیرد.

وی تصریح کرد : مسئولان یا مسئولیتی را نپذیرند و اگر می پذیرند باید مراقب تمام عزیزان زیرمجموعه خود باشد تا به آنها ظلم نشود.مسئولان به بهداشت مدارس توجه نمایند،آموزش و پرور دقت لازم را داشته باشد،ارائه دروس در فضای مجازی مورد دقت بیشتری قرار گیرد و در فضای حقیقی با رعایت اصول بهداشتی انجام شود تا عزیزی سلامتش به خطر نیافتد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.