×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

🔸حجت الاسلام والمسلمین پارسا گفت :  دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطفی بود که کشور را در برابر سختی ها و مشکلات مقاومت کرد و تجربه دفاع مقدس هم اکنون الگوی خوبی برای قوی شدن در گام دوم انقلاب می تواند باشد و صحنه های امروز ایران اسلامی تداعی کننده همان روزهای جنگ است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس – حجت الاسلام و المسلمین پارسا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بنجار بیان داشت : جنگ مسئولین با دشمن ایجاد رفاه و آسایش مردم و نظارت بر قیمت‌ها و برخورد قانونی و عبرت انگیز با مفسدان، متخلفان و محتکران است.

 

امام جمعه شهر بنجار افزود : جنگ مردم با دشمن خرید کالای ایرانی، جنگ تولیدکننده ها با دشمن عرضه و تولید کالای با کیفیت، جنگ بانوان و زنان با دشمن حفظ حیا و عفت و پاکدامنی و حجاب، جنگ مردم با دشمن خرید کالای ایرانی، جنگ امروز جوانان با دشمن مقابله با فرهنگ و تفکر غرب و فرهنگ ابتذال و بی بند و باری و مفاسد  است.

 

خطیب نماز جمعه بنجار گفت: طرح آبیاری ۴۶ هزار هکتاری مزارع سیستان باید سریع‌تر و با دقت انجام شود و مسئولین طرح عیوب، نواقص و معایب طرح‌ را برطرف کنند و حقابه و رعایت عدالت در آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین پارسا بر  پرداخت به موقع حقوق کارگران شرکت ها تاکید کرد و افزود مسئولان و نمایندگان مردم  با همت و پیگیری و دعوت مسئولین رده بالای کشور به منطقه سیستان به فکر رفع محرومیت و شکوفایی اقتصاد و رفع بیکاری هستند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.