×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

حجت الاسلام و المسلمین شیخ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هامون گفت : مسئولان و مدیران ذیربط ، امسال آب کشاورزی را  به‌موقع رهاسازی نمایند، زیرا اگر آب، مثل سال گذشته دیر رهاسازی شود، دو، مشکل و ضرر اساسی متوجه کشاورزان خواهد شد ، که  یکی- زنگ گندم، و دومی -کاهش تولید و برداشت می باشد. مسئولان و مدیران در زمینه های مختلف خدمات رسانی عدل و انصاف را مد نظر قرار دهند  از جمله رعایت عدالت و انصاف در جذب – استخدام و نیروی انسانی کارآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : حجت الاسلام و المسلمین ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس ، اظهار داشت : رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران با حمایت های پنهان و آشکار استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و خیانتکار در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹  تهاجم گسترده ای را علیه ایران آغاز کرد،  در این هفته و روزها خاطره ی رشادتها و جانفشانی ها – صبر و مقاومت ملت ایران ارج نهاده می شود .

امام جمعه شهرستان هامون افزود : دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم همانند یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت ، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد .

خطیب نماز جمعه شهرستان هامون ادامه داد :  دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق طلبانه یک ملت بزرگ فروزان خواهد بود، پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه شکل گرفت، و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمانگرا و ایدئولوژی، جهانگیر شد .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ بیان داشت : دفاع مقدس ملت بابصیرت ایران در زمینه‌های مختلف سیاسی -نظامی -اجتماعی و فرهنگی توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند، و تحلیل‌های مادی دنیا پرستان را برای همیشه به فضل الهی نقش برآب سازد ، هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری- دلاوری- ولایتمداری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از کیان مکتب -انقلاب و میهن اسلامی خود قله های بلند رشادت- شهامت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام نمود.

وی تصریح کرد:  این حادثه عظیم ، بی شک در یاد ملت فهیم ایران ماندگار خواهد بود ، و غرور – سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

خطیب نماز جمعه شهرستان هامون با توجه به  به فرا رسیدن فصل کشاورزی خاطر نشان کرد : مسئولان و مدیران ذیربط ، امسال آب را برای کشاورزی کشاورزان عزیز و قشر زحمتکش به‌موقع رهاسازی نمایند، زیرا اگر آب، مثل سال گذشته دیر رهاسازی شود، دو، مشکل و ضرر اساسی به کشاورزی عزیزان کشاورز وارد خواهد شد : یکی- زنگ گندم، و دومی -کاهش تولید و برداشت می باشد .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ افزود : اگر انهار وکانالها نیاز به لایروبی دارد این کار نیز در اسرع وقت انجام شود تا کشاورزان به موقع و بدون دغدغه به کشت و کارشان برسند ان شاءالله ، البته مسئولان ذیربط با پیگیری‌های انجام شده قول مساعدت لازم را داده اند که قبلا جای تشکر و قدردانی  دارد .

امام جمعه شهرستان هامون در ادامه خطبه بیان داشتند: مسئله مهم دیگر، رعایت عدالت وانصاف ازهمه ما ، خصوصا از طرف مسئولان و مدیران در زمینه های خدمات مختلف می باشد که از جمله آنها می توان اشاره نمود به: رعایت عدالت و انصاف در جذب – استخدام و نیروی انسانی کارآمد، رعایت عدالت و انصاف درآموزش و تهذیب محصلان در همه سطوح و مقاطع تحصیلی  است.

وی گفت:  با توجه به فصل بازگشایی مدارس و مراسم ملی شور عاطفه ها، مومنین – خیرین و نیکوکاران  برای بهتر تحصیل نمودن محصلان عزیز از کمک های نقدی و غیر نقدی دریغ نورزند،که ان شاءالله باقیات الصالحات خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.