×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حجت الاسلام و المسلمین خدری امام جمعه شهرستان زهک در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : انتظارات از مجلس انقلابی و قوه قضائیه انقلابی زیاد است، البته خوب عمل کرده اند ولی لازم است سرعتش را بیشتر کنند. یک سری افراد دانه درشت باندهای مافیایی تشکیل دادند و موجب مشکلاتی می شوند…

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس حجت الاسلام و المسلمین خدری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زهک بیان داشت : هفته دفاع مقدس بیانگر زمانی‌ست که تمام دنیا در مقابل ما بودند اما باز هم نتوانستند آرمان ها و خاک را از ما بگیرند، بلکه با پیروزی هشت سال را پشت سر گذاشتیم، حال در شرایط جنگ اقتصادی، اختلاس، خیانت و فرار خوشایند نظام ارزشی و آرمانگرا نیست.

وی در ادامه افزود:همه دست به دست هم دادند تا نگذارند ثمره این انقلاب به بار بنشیند و جهان از ثمرات این انقلاب  بهره مند شود، هشت سال از بهترین جوانان و پیران و زنان خودشان را برای انقلاب هزینه کردند تا انقلاب بماند تا ارزش ها و آرمان های انقلاب بمانند.

 

خطیب‌نماز جمعه زهک در ادامه خطبه های خود به لزوم تحلیل انقلاب پس از گذشت سالها به مانند واقعه عاشورا اشاره کرد و افزود: همان طور که حادثه عاشورا را تحلیل می کنیم، خوب است که انقلاب خودمان را هم تحلیل کنیم. انقلاب ما هم بر اساس ارزش های انسانی و الهی به پیروزی رسیده و بر اساس همین آرمان ها هم شکل گرفته است. حال یاران واقعی به غیر آنها که رفتند، بقیه چه می کنند؟ چقدر موثرند؟ اکنون یک سری چالش‌ها در نظام داریم و باید ببینیم ما چطور عمل کردیم، آیا وظایفمان را انجام دادیم؟ کجا لغزش داشتیم؟

 

حجت الاسلام والمسلمین خدری ادامه داد:در این نظام در زمینه نظامی حرف های زیادی برای گفتن داریم ولی متاسفانه در خیلی از زمینه ها حرفی برای گفتن نداریم، چطور شد که در مجموعه های نانو تکنولوژی، موشکی، ماهواره و امثال آن موفق بودیم اما بعضی مسائل عادی موفق نبودیم؟ امروز خودمان به انقلاب نگاه کنیم آن کسانی که در ابتدای انقلاب بودند آیا همان ها هستند؟ آیا آن کسانی که در ابتدای انقلاب جان فشانی کردند به مانند قبل هستند؟ حال یکسری افراد غرب گرا هستند که همه هویتشان به غرب گره خورده است و نگاهشان جای دیگری بوده، اینها باعث شده است تا جلو موفقیت نظام گرفته شود.

 

امام جمعه زهک در انتها ضمن اشاره به وجود مافیا که زمینه ساز ایجاد مشکلات مردم می شوند چنین گفت:یک سری افراد دانه درشت باندهای مافیایی تشکیل دادند و موجب مشکلاتی می شوند، در فصل گرما اگر مافیا نباشد چرا در گاز دچار مشکل هستیم. در ماشین و امثال اینها چرا مشکل داریم؟ تولید داخلی نمی تواند این مشکلات را داشته باشد، اگر بر اساس آن آرمان هایی که بیان شد، باشد نباید این مشکلات بوجود آید؛ کسی که خدا را یاری می کند خدا او را یاری می کند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.