×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پیام تبریک امام جمعه و فرماندار شهرستان نیمروز به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیستان پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه و محمدعلی قهرمانی فرماندار شهرستان نیمروز طی پیامی مشترک هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
دوران دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی ، رشادت ، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است. در هشت سال دفاع مقدس ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران با اهدای جان و سلامتی خودشان ، امنیت ، آزادی ، سلامتی و پیشرفت ایران اسلامی و اقتدار در عرصه بین المللی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است؛ روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

بیان رشادتها و حماسه های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از این گنجینه ارزشمند برای انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نمایند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام عظیم الشأن(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،خانواده معظم شهدا،آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثارگران رشید و عموم مردم ولایتمدار شهرستان نیمروز تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت می نماییم.

محمد راشکی
امام جمعه شهرستان نیمروز

محمدعلی قهرمانی
فرماندار شهرستان نیمروز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.