×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی گفت : برای مبارزه با فقر ، محرومیت زدایی و تدوین و اجرای  برنامه های فرهنگی به سیستان آمده ام، از تمامی پتانسیلها و ظرفیت های منطقه برای تحقق این اهداف استفاده می کنم. با فرهنگ ، تاریخ و تمدن غنی مردم ولایتمدار سیستان غریبه نیستم ، خود را خادم مردم و مردم را ولی نعمت خویش می دانم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس: امام جمعه شهرستان زابل در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه حوزه سیستان اظهار داشت : تکثر احزاب و رسانه ها فرصت و بستری ارزشمند برای پویایی و رشد جامعه است .

 حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه زابل

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود : جایگاه امام جمعه و نماز جمعه هضم جریان های سیاسی نیست و امام جمعه حق ندارد بعنوان سخنگوی یک جریان خاص عمل کند و بذر نا امیدی  و نفاق را در بین مردم کشت نماید.

امام جمعه شهرستان زابل تصریح کرد : اینجانب همه احزاب و جناح های سیاسی را که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران فعالیت و به قانون اساسی پایبند هستند ، از یک منظر و زاویه می نگرم و این جریانات رانعمت و ظرفیتی می دانم که برای عزت و سربلندی بیش از پیش اسلام و میهن خود از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی در بخش دیگری از سخنان شان به اهمیت و جایگاه ویژه رسانه ها در جامعه پرداخت و بیان داشت: رسانه ها باید امانت داری و اخلاق را سرلوحه کار خویش قرار دهند، اگر در مسائل سیاسی اختلاف نظر دارند ، نباید این موضوع سبب گردد در رسالتی که دارند خدشه ایجاد شود واصول ، خدمات و ارزش های نظام فدای این اختلاف سلیقه گردد.

امام جمعه شهرستان زابل افزود : امپراطوری رسانه ای آمریکا ودیگر دشمنان این آب و خاک از طرق گوناگون برای ضربه زدن به بنیاد خانواده وترویج و ترغیب بی بند وباری که ماحصل تهاجم فرهنگی است استفاده می کنند و در کنار آن بدنبال ایجاد القای احساس یاس و ناامیدی درجامعه برای تحقق اهداف شوم خود هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی ادامه داد : برخی از مسئولان نیز نذر شرعی دارند که امید را از مردم سلب کنند و در این بین نقش رسانه ها و مطبوعات چه فیزیکال و چه دیجیتال مهم است ، برملا کردن توطئه های دشمنان ،امید بخشی و تنویر افکارعمومی در چهارچوب اخلاق ایرانی- اسلامی  باید از جمله اولویتهای اصلی اصحاب رسانه باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.