×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی گفت : مسئولان به مردم اعتماد کنند و آنها را محرم خود بدارند ، همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری ملت را محرم دانسته و اعتماد دارند ، شما نیز به مردم اعتماد کنید و مشکلات را بازگو نمایید و از مردم استمداد بطلبید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : حجت الاسلام و المسلمین مجتبی عزیزی در نماز جمعه این هفته شهرستان زابل که با حضور خیل مومنان خدا جوی برگزار شد ، در خطبه اول ، خود و نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه نمود و بیان داشت : تقوی و تقرب الهی باعث خواهد شد ، شیطان رجیم که برای تباهی و ذلالت و هدایت آدمی به دوزخ سوگند یاد کرده است ، زبون و شکست خورد و مومنان رستگار شوند.

امام جمعه شهرستان زابل ادامه داد : از اعتمادی که به اینجانب شده است و در کسوت امام جمعه شهرستان زابل خدمتگزاری مردمی را می کنم که در خوبیها ، ولایتمداری و خونخواهی امام حسین (ع) از اولین ها هستند ، خدا را شاکرم و این مایه مباهات و افتخاراست.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: از خداوند متعال خواهانم مرا در عهد و پیمانی که با او بسته ام یک لحظه فرونگذارد و دمی از یاد مردم و خدمت به آنان غافل نکند چرا که آن هنگان زمان زوال و تباهی است.
امام جمعه شهرستان زابل با بیان اینکه باید نماز جمعه به سمت و سویی رود که جوانان در این سنگر انسان ساز در کنار موی سپیدان حضور پرشوری داشته باشند ، بر انجام کارهای فرهنگی در تحقق این مهم تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزی در بخش دیگری از خطبه ها به بیماری کرونا اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت ، گفت : مردم دستورالعملهای بهداشتی را رعایت کنند و با این اقدام به کادر درمان که خسته و فرسوده شده اند کمک کنند تا هرچه سریعتر این بیماری منحوس که قدرتهای مادی عالم را نیز زمین گیر کرده است ، ریشه کن شود.

امام جمعه شهرستان زابل مشکلات معیشتی مردم را اصلی ترین نگرانی و دغدغه دانست و افزود : جنگ اقتصادی خانه ها و سفره های مردم را هدف قرار داده است و مشکلات ناشی از آن ، بخشی مربوط به بیرون مرزهاست و بخشی به درون کشور ربط دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی خطاب به مسئولان گفت : دستگاه های نظارتی که وظیفه ذاتی آنها نظارت بر قیمت ها و بازار است ، آیا نمی توانند به وظیفه ذاتی شان عمل کنند و یا نمی خواهند ، که در این صورت مقصر هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل تصریح کرد : برای مملکتی که قریب به۴۲ سال از انقلاب آن می گذرد ، شهید ،جانباز و آزاده تقدیم اسلام و نظام کرده است و ملتی دارد حسینی مکتب ، زیبنده نیست که سفره مردم آن بی رنگ و کمرنگ باشد ، مسئولان چه پاسخی در برابر خداوند دارند؟

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل خاطر نشان کرد : سفره مردم بحث سیاسی ندارد مسئولان به مردم اعتماد کنند و آنها را محرم خود بدارند ، همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری ملت را محرم دانسته و اعتماد دارند ، شما نیز به مردم اعتماد کنید و مشکلات را بازگو نمایید و از مردم کمک بخواهید و در این خصوص تریبون نماز جمعه در اختیار مسئولان قرار دارد.

امام جمعه شهرستان زابل توصیه مقام معظم رهبری در بحث کمک مومنانه و موسات را با نیت قربه الی الله یاد آور شد و از مردم خواست در مراوادت ، معاملات و داد و ستد ها انصاف و نوع دوستی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.