×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صندوق کار آفرینی امید از آن دسته بانک ها ، منابع و ظرفیت های مالی می باشد که به عنوان بانک عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مردم برگزیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس :  شعبه این صندوق در شهرستان زابل با یک نفر کادر رسمی بومی ، جوانی که با همت مضاعف و روحیه جهادی خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خویش قرار داده است اداره می شود و توانسته به تنهایی و به بهترین شکل ممکن در راستای اهداف صندوق مذکور و خدمت به مردم گام بردارد.

پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط شعبه صندق کارآفرینی امید شهرستان زابل و حائز رتبه برتر شدن از این حیث در استان نشان از توانمندی و اهتمام ویژه تنها نیروی این صندوق دارد.

شعبه فوق الذکر ، علاوه بر ارائه خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات به جامعه هدف در شهرستان زابل ، موظف به ارائه خدمات به شهروندان شهرستان های نیمروز و هامون که اخیرا در آن شعبه ای ایجاد شده است  نیز می باشد .

گستردگی و  وسعت جغرافیایی و حوزه خدمات رسانی و انجام کار فراوان توسط یک نفر نیرو که هم مدیر است و هم صندوق دار و … ،  علاوه بر خستگی مفرط و فرسوده شدن وی ،سبب گردیده مردم از ارائه خدمات گلایه مند و ابراز نارضایتی داشته باشند.

در چنین شرایطی که تمام ارکان نظام به دنبال تسریع امورات مردم ، جهش و حمایت از تولید ، اشتغالزایی و امید بخشی به جامعه هستند ، می طلبد نمایندگان عالی دولت در شهرستان های نیمروز و هامون به دنبال ایجاد شعب  مستقل در این شهرستان ها باشند  و نیز جناب دینارزهی مدیر استانی صندوق کار آفرینی امید برای تحقق این مهم و تزریق نیرو به این شعب اقدام عاجل بعمل آورد و در عمل  اثبات نماید که عدالت محوری چراغ راه و همه جای استان پهناور سیستان و بلوچستان سرای اوست.

همچنین ضرورت دارد:متولی امر در شهرستان زابل به جای خود زنی و حذف این جوان سیستانی و انقلابی از وی حمایت کند و به دنبال رفع کاستی های موجود در این صندوق با هدف ارائه خدمات بهینه به مردم نجیب و صبور این خطه از ایران اسلامی باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.