×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل گفت: شرایط کشور به گونه ای است که دشمنان به دنبال افزایش فشار اقتصادی بر مردم هستند تا از این طریق مردم را ناامید کنند، لذا مسئولین با تفکر و همت جهادی به دنبال کاهش  فشار های اقتصادی و بهبود معیشت مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس ؛ سرهنگ پاسدار موسی سنچولی در دیدار و نشست هم اندیشی با موسی خمری فرمانده و ارکان گردان ۴۶۶ بیت المقدس بسیج ادارت و کارخانجات حوزه شهید باهنر شهرستان زابل اظهار داشت : تلاش و نقشه دشمن از این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه این است که نیروها و نهادهای انقلابی را در برابر مردم قرار دهد ، غاقل از اینکه در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، این جریان و تفکر انقلابی بودند که برای صیانت از نظام و امنیت و آسایش مردم جان خود در طبق اخلاص گذاشته و از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

عضو شورای تامین شهرستان زابل با بیان اینکه جنگ امروز ، جنگ فکری و فرهنگی است ، تصریح کرد: ما قیام وانقلاب کردیم  تا رفاه و آسایش برای مردم فراهم شود ، اگر در تحقق این هدف نتوانستیم انگونه که شایسته ملت شریف ایران است عمل کنیم ، مقصر انقلاب نیست ، انقلاب ما انقلابی بی نظیر و برگرفته از اسلام ناب محمدی است،لذا از مسئولان انتظار داریم  با روحیه جهادی و همت مضاعف و تکیه بر پتانسیل های داخلی به دنبال دستیابی به این اصل و خدمت صادقانه به مردم باشند ،به  ذمه خود بر حق الناس پایبند بوده و جلوی سو استفاده ها و دست اندازی ها به بیت المال را بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل همت و غیرت ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی را فاخر و ارزشی خواند و گفت : ملت ایران همچون ۴ دهه گذشته از این گردنه و پیچ سخت نیز با صبر و مقاومت مثال زدنی که ائمه و پیشوایان ما با آن اخت و عجین بودند عبور خواهند کرد و افق های روشنی در پیش رو خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی به  یادآوری جنایت های آمریکا علیه ملت ایران و کشورهای آزاده جهان پرداخت وخاطر نشان کرد: آمریکای جهان خوار تاکنون  به ۳۶ کشور جهان تجاوز و حمله نظامی کرده است که این نشان از خوی استکباری و استعماری شیطان بزرگ دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل  در بخشی دیگر از سخنان خویش به اختلاف سلیقه بین مسئولان اشاره کرد و گفت: این امر موضوعی خانوادگی است و ما اجازه نمی دهیم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از این مباحث خانوادگی استفاده ابزاری و سوء کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل توفیقات ، عزتمندی و دستیابی به فن آوری ها مختلف و پیشرفته در حوزه های دفاعی ،صنعتی و … را به برکت ۸ سال ایستادگی ، خودباوری و ایثار در دفاع مقدس و تکیه بر نیروهای جوان و ظرفیت داخلی دانست و بر ادامه این مسیر و پایبندی به آرمان های شهدا تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.