×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

واکنش صریح مسئول اتحادیه خواربار و لبنیات شهر زابل از التهابات اخیر بازار: تورم و گرانی؛ از کرونا کشنده‌تر است

سیستان پرس؛ بازار خواربار و لبنیات به لحاظ تامین اجناس مورد نیاز مردم به شدت دچار التهاب شده‌است، به طوری که شهروندان از گرانی اجناس، نرخهای متفاوت و صعود لحظه‌ای قیمتها معترضند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ عباس طارقی رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات شهر زابل، طی گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری؛ در واکنش به التهابات اخیر بازار، گفت: این روزها در هر محفلی صحبت از وضعیت نابسامان بازار و گرانی افسار گسیخته اقلام غذایی و سبد خانوار است، و متاسفانه این گرانی‌ها، روز به روز سفره مردم را کوچکتر می‌کند.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات زابل در ادامه با اشاره به شعور لحظه‌ای قیمتها افزود: متاسفانه هیچگونه ثباتی از نظر قیمت در بازار وجود ندارد و قیمت کالاها به صورت روزانه افزایش پیدا می‌کند.

وی با ابراز گلایه از برخی کسبه و فعالان بازار که از شرایط ویژه کرونائی، بدنبال سوءاستفاده هستند، گفت: برخوردهای پیشگیرانه و اعمال جرائم با کسبه متخلف کارساز نیست، باید به فکر چاره‌ای دیگر باشیم. بدون شک متولیان امر، از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی، در این شرایط استثنائی، با اعمال تصمیمات کارگشا، می‌توانند آرامش را به بازار برگرداند.

طارقی در پایان راه حل عبور از این بحران مقطعی را فعال نمودن واحدهای صنفی معتمد در تمام سطح شهر اعلام کرد و افزود: یکی از راهکارهای مقابله با این بحران، و بازگشت آرامش مجدد به بازار راه اندازی واحدهای صنفی معتمد جهت توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، و بازرسی مستمر از این مکانهاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.