×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز در خطبه‌های نمازجمعه ۲۳ آبانماه این شهرستان پس از توصیه به رعایت تقوی و ضرورت توجه به امور زندگی با تفسیر آیه ۶ سوره مبارکه تحریم به ضرورت رسیدگی به تعلیم و تربیت اعضاء خانواده پرداخت و گفت: تعلیم و تربیت و سوق دادن اعضاء خانواده به نیکی ها و آگاه ساختن به آثار سوء پلیدیها و زشتی‌ها از وظایف مهم همه پدران و مادران و سرپرستان خانواده‌هاست.

وی افزود: حفظ خود و بستگان و اطرافیان از ورطه‌های تباهی موجب اصلاح جامعه و نجات از آتش دوزخ می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین راشکی: کتاب شاه کلید هدایت جامعه و مطالعه آن عامل اصلی رشدفکری و نجات انسانها از تباهی است.

خطیب جمعه نیمروز در ادامه یک بار دیگر با برشمردن آسیب‌های کشت دیرهنگام، به ضرورت توجه به وضعیت زندگی کشاورزان اشاره کرد و گفت: رهاسازی سریع آب در رودخانه‌ها و انهار خواسته جدی همه کشاورزان و حق آنهاست، نباید وقت را هدر داد، چراکه کشت دیرهنگام جز ضرر برای کشاورز هیچ حاصلی دیگر در پی ندارد، بارها در خصوص ضرورت مهیا ساختن مقدمات کشت به موقع صحبت کرده‌ایم.

امام جمعه نیمروز در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش زیادی از کشاورزان به دلیل عدم تکمیل طرح منتظر رهاسازی آب کشاورزی از کانالها هستند که باید اقدام سریع انجام شود. تاخیر در به زیر کشت بردن اراضی خسارت بزرگی برای کشاورزان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.