×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زهگ، اعضای باند ۴ نفره سرقت تجهیزات “طرح ملی آب رسانی به اراضی کشاورزی دشت سیستان” همراه با ۵ میلیارد ریال اقلام مسروقه به دام افتادند.
سردار سرتیپ “احمد طاهری” فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان؛ در گفتگو با خبرنگاران، در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشهائی مبنی بر سرقت لوله و اتصالات صنعتی از طرح بزرگ و ملی آبرسانی به اراضی کشاورزی دشت سیستان که باعث بروز نارضایتی برای کشاورزان این منطقه شده بود، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان زهک قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق شدند فردی مالخر را که اقدام به خرید لوله و تجهیزات مسروقه این طرح می کرد، شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او تعداد زیادی اقلام مسروقه را شامل انواع شیرفلکه، لوله و اتصالات صنعتی آب به ارزش پنج میلیارد ریال، کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با دستگیری فرد مالخر ۳ سارق اصلی این پرونده که بوسیله یک دستگاه وانت پیکان اقدام به سرقت این تجهیزات می کردند شناسایی و با هماهنگی قضائی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.
سردار طاهری با اشاره به اینکه متهمان پس از تحقیقات تکمیلی به مراجع قضاوی معرفی شدند خاطر نشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سارقان، محکم و سخت خواهد بود و شهروندان در صورت مشاهده تردد هر گونه موارد مشکوک موضوع را ابا تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.