×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسائی فردی که از حساب یک شهروند اقدام به برداشت ۱۰۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز کرده بود؛ خبر داد.
سرهنگ “احمد ثمره حسینی” در گفتگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با استعلام از حساب شاکی پرونده مشخص شد که برداشت غیرمجاز به صورت کارت به کارت انجام گرفته است.
سرهنگ “ثمره حسینی” تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از سرنخهای بدست آمده عامل برداشت غیرمجاز را، شناسائی و با هماهنگی قضائی به پلیس فتا دعوت کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل ادامه داد: متهم که مردی ۳۵ ساله و از دوستان شاکی بود، ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، ولی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به برداشت غیرمجاز از حساب شاکی اعتراف کرد.
سرهنگ “ثمره حسینی ” به عموم مردم توصیه کرد: به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه جرایم اینترنتی، در حفظ و نگهداری کارت بانکی خود کوشا باشند، و رمز عبور خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی فروشندگان قرار ندهند.
وی تصریح کرد: شماره شناسنامه، تاریخ تولد، چهار رقم اول یا آخر کارت ملی از اعدای هستند که به راحتی قابل حدس زدن است، لذا لازم است شهروندان این گونه رموز را برای کارت های بانکی خود انتخاب نکنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.