×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

با پیگیری دکتر محمد سرگزی نماینده جوان وعدالت محور مردم شریف  سیستان در مجلس شورای اسلامی ، بالغ بر ۱۶میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی  معابر تعدادی از روستاهای حوزه سیستان اختصاص یافت.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس : دکتر محمد سرگزی در دیدار با محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به تشریح مشکلات و معضلات مرتبط در روستاهای حوزه انتخابیه خویش ازجمله طرح هادی ، بهسازی و آسفالت معابر پرداخت.

در این دیدار که به درخواست نماینده مردم شریف سیستان صورت پذیرفت ، پس از رایزنی و تبادل نظر مقرر شد ، طرح هادی چندین روستا مورد بازنگری قرار گیرد و این طرح در تعدادی ازروستا هایی که فاقد طرح هادی هستند با توجه به اولویت ها و رعایت اصل عدالت محوری ، اجرا شود.

همچنین براساس پی گیری دکتر محمد سرگزی و عهد محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، اعتباری به میزان ۸ میلیارد تومان برای آسفالت معابر ۱۶ روستا و نیز اختصاص سهمیه قیر رایگان به صورت ویژه جهت بهسازی و آسفالت شماری دیگر از روستا های حوزه سیستان در سال جاری با اعتبار ۸ میلیارد تومان اختصاص یافت که در مجموع اعتبارات مذکور بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.