×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

پیام حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در پی شهادت دکتر فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت شهید فخری زاده به‌سرعت تلکس خبرگزاری‌ها را در نوردید، شهادتی که حتما حاوی پیام هایی برای همگان است.

اول : او به شرفی نائل شد که همه شیفتگان مکتب اهل بیت علیهم السلام آرزومند آن هستند « طوبی له و حسن مآب » شرفی که با شکوه ترین لحظه او را رقم زد، دیدار محبوب ازلی و آرام گرفتن در آغوش « ابا الأحرار » علیه السلام که قطعا گواراترین جرعه عمر است.

دوم : دشمن در عداوت از همیشه جدی تر است هیچ‌گاه ولو ذره ای از دشمنی دست بر نداشته، کسانی که دلخوش لبخند شیطانند اگر غافل نیستند، که خود دشمنند، اینان همان هایی هستند که سال ها پشت میز مذاکره به‌قول خودشان به‌دنبال باز کردن پیچ و‌مهره ادوات انرژی هسته ای بودند و امروز خون شهید فخری زاده ثابت کرد که قولشان ،امضائشان ، لبخندشان ، همه و همه ترجمانی از ددمنشی و دشمنی آشکارشان است.

سوم : دل خوش کردن به کفتارهای خون ریز چه در فرودگاه بغداد و چه در اطراف تهران صرف سبک مغزی و ساده لوحی است، چشمی که در واری مذاکره کنندگان غربی کفتار ها را نبیند سزاوار کوری است « لَهُمْ أَعْیُنٌ لا یُبْصِرُونَ بِها » چگونه عده ای باز هم منتظر میز و مذاکره با کفتارند.

چهارم : رویش های انقلاب تمام نشدنی است، این شهادت ها زمینه ساز رشد و تعالی انقلابی است که با قوت و قدرت به‌سمت ظهور ولی الله الأعظم در حرکت است، هیچ سنگری و لو برای لحظه ای خالی نخواهد ماند.

پنجم : برخی در کمین گاه منتظر روز های بد این ملتند زهی خیال باطل ،باید بدانند که روز های مجد و عظمت در انتظار این ملت بزرگ است و این شهادت ها عزم ، اراده و حرکت ملت شریف ما را به‌سمت روشن ترین سرنوشت جدی تر کرده و در عوض این دشمن است که می‌بایست در انتظار روز های سهمگین خفت باشد. « یَتَرَبَّصُ بِکُمُ الدَّوائِرَ عَلَیْهِمْ دائِرَهُ السَّوْءِ وَ اللّهُ سَمیعٌ عَلیمٌ »

خدا یا شهید سعید ما را با محمد و آل محمد محشور بفرما

وَ سَلامٌ عَلى عِبادِهِ الَّذِینَ اصْطَفى
مجتبی عزیزی
امام جمعه شهرستان زابل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.