×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پیام تسلیت امام جمعه شهرستان نیمروز در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای شهید پروفسور محسن فخری زاده

بسم رب الشهداء و الصدیقین

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

میان مؤمنان، مردانی هستند که برسر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

منافقان کوردل و نوکران خودفروش وابسته به صهیونیسم بین‌المللی یک بار دیگر نقاب از چهره برداشتند و دستان پلیدشان را به خون پاک و به ناحق ریخته شده یکی دیگر از فرزندان شایسته و متعهد این نظام مقدس الهی و دانشمندی افتخارآفرین و سرداری گمنام و خدمتگزاری بی ادعا آغشته ساختند.

رجاء واثق داریم این خونهای پاک، الهام بخش و چراغ راه جوانان وارسته‌ای است، که فردای این مملکت متعلق به آنان است، و در راه صیانت از ارزشهای مقدس نظام اسلامی، در مقابل شیطان بزرگ و اذنابش تا پای جان ایستاده‌اند.

پروفسور شهید محسن فخری زاده رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری‌های وزارت دفاع و مخترع کیت تشخیص بیماری کوئید ۱۹ در آستانه دهمین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری، در عروجی عاشقانه، و با جسمی چاک چاک و با محاسنی خونین جاودانه شد و به خیل شهیدان پیوست. تا گواه روشن دیگری، بر مظلومیت و حقانیت این ملت مجاهد و انقلابی باشد.

اینجانب با قلبی محزون و مالامال از غم و اندوه، شهادت این دانشمند بزرگ و استاد برجسته فیزیک را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری، و همه همکاران و همرزمان ایشان در سنگر مقدس جهاد علمی و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. و از دستگاههای ذیربط میخواهم با بکارگیری تمام امکانات و توان، کلیه عناصر مزدور این جنایت وحشیانه اعم از آمران و عاملان و مباشران را به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

محمد راشکی
امام جمعه شهرستان نیمروز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.