×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

​حمام خون در زاهدان

مشاجره لفظی موجب به خاک و خون کشیده شدن ۴تن از شهروندان زاهدانی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، مقارن شامگاه دوشنبه ۲۲ دی ماه، یکی از شهروندان زاهدانی با ورود به منزل پدر همسرش در بلوار انقلاب، وی را به ضرب گلوله مجروح کرد.
پس از انتقال مجروح به بیمارستان و انعکاس موضوع، منزل مورد نظر به محاصره نیروهای امدادی و یگان ویژه پلیس درآمد.
به دنبال حضور عوامل پلیس، فرد ضارب سایر افراد خانواده از جمله یک مرد و دو زن را به گروگان گرفت. پس از حدود سه ساعت، نهایتا این گروگانگیری با به قتل رسیدن همه گروگانها به پایان رسید.
این اقدام وحشتناک علاوه بر آنکه شبی خونین را برای این خانواده زاهدانی رقم زده بود، ضمن بر هم زدن نظم و امنیت عمومی موجی از خشم و نفرت را در میان مردم به راه انداخت.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان، در تکمیل جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: پس از مشاجره لفظی و اختلاف خانوادگی که منجر به تیراندازی در یک خانواده زاهدانی شد، بلافاصله تیمهای ویژه ای برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

شمس آبادی افزود؛ در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که داماد خانواده به علت اختلافات شخصی و خانوادگی به وسیله یک قبضه سلاح شکاری به سمت پدرزن خود شلیک و وی را مجروح کرده و پس از انتقال وی به بیمارستان، از خروج سایر اعضای خانواده نیز خودداری میکند.
این ماجرا به علت عصبانیت شدید، و از دست دادن تمرکز موجب شد تا داماد خشمگین علاوه بر مجروح شدن پدر خانواده؛ سه نفر دیگر از جمله همسر، برادر همسرش و نیز، یک بانوی دیگر که مهمان این خانواده بود را به قتل برساند.

وی با بیان اینکه ضارب در بازداشت به سر می برد، تصریح کرد: ماموران انتظامی و امنیتی حاضر در محل با استفاده از شیوه های تخصصی و مشاوره، پس از ساعتی گفت‌وگو موفق شدند تا ضارب را وادار به خلع سلاح و تسلیم نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان با تاکید بر قاطعیت قوه قضائیه در مواجهه با مخلان امنیت عمومی تاکیدکرد: قوه قضائیه قطعاً با این قبیل افراد که منجر به برهم زدن نظم و امنیت عمومی می شوند برخورد قاطع خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.