×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

امام جمعه شهرستان زابل گفت : هر مسئولی دارای هر گرایش سیاسی برای خدمت و رفع مشکلات مردم به سیستان سفر کند ، به دیدار او خواهم شتافت و بر دست هایش بوسه می زنم.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس : حجت الاسلام و المسلمین عزیزی روز دوشنبه در نشست خبری صمیمی با اصحاب رسانه به توطئه و نقش استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ ، دولت تروریست آمریکا و روباه پیرانگلیس برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و فروپاشی کانون خانواده پرداخت و بیان داشت : دشمنان با استفاده از هیپنوتیزم رسانه ای ذهن مخاطب را در خلاء قرار داده و بعد جریانی را که مد نظر دارند به ذهن جامعه هدف تزریق و القاء می کند.
امام جمعه شهرستان زابل در این بین نقش رسانه های جهان اسلام به ویژه اصحاب رسانه ای که در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند را حائز اهمیت برشمرد و افزود : باید تلاش شود امید جامعه فزونی یابد ومردم نسبت به آینده خوش بین و امیدوار گردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل با بیان اینکه ، ذهن ومذاق مردم امانتی الهی نزد اصحاب رسانه است و باید این امانت را همراه با پایپندی به اخلاق ایرانی-اسلامی ارج نهاد، تصریح کرد: در این شرایط سخت و حساس که کشور در تحریم و جنگ اقتصادی به سر می برد ، همدلی وهمراهی لازمه فائق آمدن بر مشکلات و توطئه های دشمنان است.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان زابل ادامه داد: نظام خدمات فراوانی را در این برهه حساس به منصه ظهور گذاشته است که قابل توجه و چشم نواز می باشد ، فلذا نباید این دست آوردهای ارزشمند را کمرنگ و ابترجلوه داد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی اشاره ای نیز به قدمت و جایگاه فرش سیستانی در کشور و اهمیت آن در بهبود میعشت و ایجاد اشتغال در منطقه داشت و خواستاراتخاذ تمهدیدات لازم برای اجرای فرایند پرداخت فرش در منطقه سیستان شد.

امام جمعه شهرستان زابل حضور نیروهای جهادی و بسیج دستگاه ها و نهاد های مختلف در کنار بازرسان اداره صنعت برای نظارت بر بازار امری مهم دانست و برعملیاتی شدن این مهم تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.