×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در اولین روز از دهه مبارک فجر ، مسئولان شهرستان زابل آیین معنوی غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا را بجا آورده و با آرمانهای شهیدان عظیم الشان و امام راحل تجدید میثاق نمودند.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس : صبح امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ، امام جمعه ، فرماندار و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان زابل با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام در پارک ملت این شهرستان ،ضمن نثار فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ، نسبت به غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر این شهدای خوشنام اقدام و بر پیروی از راه شهدا و منویات مقام معظم رهبری تاکید نمودند.

در ادامه و طبق روال همه ساله در این ایام ، عباسعلی ارجمندی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل بهمراه اعضای شورای تامین و اداری با حضور در مصلی المهدی (عج) چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه این شهرستان تبریک و تهنیت گفتند.

همچنین از دیگر برنامه های اولین روز دهه مبارک فجر مراسم نواختن گلبانگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام (ره) به میهن بود که همراه با اقصی نقاط کشور در مدرسه ولایت فرهنگیان شهرستان زابل نیز با حضور فرماندار ، امام جمعه و اعضای شورای تامین و اداری این شهرستان صورت پذیرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.