×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان زابل گفت : در دهه مبارک فجر امسال بالغ بر ۴۱ طرح و پروژه در بخش های عمرانی ، خدماتی ، کشاورزی و … در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

عباسعلی ارجمندی در گفت و گوی اختصاصی با رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، امام راحل و تبریک چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت : به برکت نظام و میمنت دهه فجر علاوه بر ویژه برنامه های مختلف ، ۴۱ طرح و پروژه با اعتباری حدود ۴۵۰ میلیارد ریال در شهرستان زابل افتتاح می گردد.

 

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ادامه داد : با بهره برداری از این خدمات برای نزدیک به یکهزار و ۵۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم پدید خواهد آمد.

رئیس شورای اداری شهرستان زابل افزود : قریب به ۹ هزار خانوار نیز از طرح ها و پروژه های قابل افتتاح ایام الله دهه فجر امسال بهره مند خواهند شد.

فرماندار ویژه شهرستان زابل خاطر نشان کرد : طی ماههای اخیر پروژه های عمرانی و زیربنائی متعددی از جمله طرح عظیم گازرسانی و پروژه‌های بازآفرینی شهری محلات حاشیه نشین در شهرستان زابل عملیاتی شده و در حال اجرا می باشد.

ارجمندی خدمات و پیشرفت های انقلاب اسلامی را در مقایسه با رژیم ستم شاهی غیر قابل قیاس خواند و گفت : به برکت نظام در جای جای کشور عزیزمان مردم از عدالت اجتماعی و دستاوردهای انقلاب برخوردار هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان زابل افزود : در شرایطی که کشور در تحریم های ظالمانه به سر می برد و دشمنان این مرز و بوم بدنبال تنگ کردن عرصه بر مردم و معیشت آنان هستند ، دولت در کنار سایر قوا با تمام توان و تکیه بر ظرفیت های موجود به دنبال خدمت رسانی بهینه به مردم می باشد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل یادآور شد : رمز پیروزی و موفقیت ما در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام اتکال به خداوند سبحان و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است که این مهم سبب گردیده ، مسیر عزتمندی ، سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی در حوزه های مختلف با تکیه بر نیروهای جوان ، مومن و متعهد هموار شود و روز به روز شاهد پیمودن قله های افتخار با اتکا بر قابلیت های داخلی باشیم.

رئیس شورای تامین شهرستان زابل تصریح کرد : تحریم های دشمن در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی ادامه داشته و هیچگاه این تحریم ها و جنگ اقتصادی نتوانسته بر عزم و اراده ملت آزاده و ولایتمدار ایران چیره شود بگونه ای که هر روز در اقصی نقاط کشور شاهد افتتاح طرح ها و پروژه های گوناگون و پیشرفت روزافزون در صنایع دفاعی ، بهداشت و درمان ، نفت و پتروشیمی و دیگر بخش ها هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.