×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

سیستان پرس : نشست توسعه بیمه اجتماعی با حضور  امان الله شاقوزایی مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان، عباسعلی ارجمندی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه زابل، جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و فعالان حوزه فرش در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان ویژه زابل با ارزیابی مثبت از نقش بیمه های اجتماعی در زندگی و معیشت مردم، اظهار داشت: برای برخورداری مردم از مزایای بیمه اجتماعی و حق و حقوق شهروندی نیاز به مشارکت همگانی در زمینه اطلاع رسانی است.

عباسعلی ارجمندی با تاکید بر استفاده از ظرفیت همه دستگاههای اجرایی، بخشداران و دهیاران در زمینه اطلاع رسانی‌ و هدایت روستاییان جهت برخوردای از مزایای صندوق، گفت: برای پوشش حداکثری بیمه اجتماعی جامعه هدف که در توسعه اقتصادی و کاهش ناهنجاری ها، ازجمله کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و جلوگیری از رشد فزاینده حاشیه نشینی، نقش بسزایی دارد استفاده از ظرفیت همه دستگاههای اجرایی لازم و ضروری است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی سیستان و بلوچستان، ضمن ارائه گزارشی از ضریب پوشش بیمه اجتماعی در سطح شهرستان زابل، گفت: حفظ عزت نفس و کرامت انسانی مردم از اهداف مهم فعالیت صندوق بیمه اجتماعی بوده و می‌تواند آسایش و رفاه نسبی را برای بیمه شدگان و خانواده های آنان در شرایط سخت فراهم کند.

امان الله شاقوزایی ادامه داد: تولیدکنندگان و فعالین در حوزه های فرش و صنایع دستی ساکن شهرهای بزرگ هم میتوانند علاوه بر روستائیان، کشاورزان و عشایر برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان قالی و فرش سیستان و بلوچستان را یکی از اصیل‌ترین قالی‌های ایران عنوان کرد و افزود: نقش و رنگ قالی و فرش برگرفته از شرایط تاریخی، فرهنگی و منطقه‌ای است و صندوق بیمه اجتماعی در جهت پشتیبانی از تولیدکنندگان و فعالین حوزه فرش و صنایع دستی اعلام آمادگی می‌کند و میتوانند با مراجعه به نزدیکترین کارگزاری جهت ثبت نام و عضویت در صندوق اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.