×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سیستان پرس عباسعلی ارجمندی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مردم شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در تمام دوره‌های انتخابات حضوری پررنگ و پرشوری داشته‌اند که با حضور در انتخابات آینده آن را دوباره تکرار می‌کنند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل افزود: معتمدان،نخبگان، فعالان رسانه‌ای و اجتماعی با روشنگری و بصیرت افزایی نقش مهمی در انتخاب یک شورای شهر قویی را دارند.

وی بیان کرد: زابل مرکز سقل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی منطقه سیستان است به طوریکه انتخاب درست شورای شهر و شهرداری در این شهر باعث امیدواری بیشتر برای مردم منطقه می‌شود.

فرماندار زابل گفت: خیران در سیستان با ایجاد اشتغال و افزایش تولید جوانان منطقه را به کارآفرینی تشویق کنند تا مانع تنبلی در جامعه شود.

وی از افزایش کیفیت نان، مجوز نانوانی ها و کاهش صفوف نان تا ۴۵ روز آینده در زابل خبرداد و تاکید کرد: طی تصمیم گیری به مرور زمان به وضعیت نانوایی‌ها سنتی، حمایتی و نیمه حمایتی رسیدگی و مردم شاهد تغییرات جدی در کیفیت نان منطقه خواهند بود.

ارجمندی از تغییر منظر شهری زابل از سوی ادارات این شهرستان خبرداد و افزود: تغییرات فضای فیزیکی ادارات از جمله رنگ آمیزی و ایجاد فضای سبز برای تغییر سیما و منظر شهری آغاز شده و بسیاری از ادارات در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.