×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

امام جمعه شهرستان هامون گفت : امروز درد بزرگ سیستان عدم همنوایی و شنیدن صدای واحد است که این موضوع سبب گردیده عده ای از آن سوء استفاده و در واقع از آب گل آلود ماهی بگیرند.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس حجت الاسلام والمسلمین گزمه عصر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت : هم افزایی ، هم پوشانی و استفاده از خرد جمعی و تکیه بر ظرفیت فرزندان دلسوز و جهادی سیستان مهمترین دغدغه مردم و عامل توسعه و رفع مشکلات منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین گزمه امام جمعه شهرستان هامون

امام جمعه شهرستان هامون با انتقاد شدید از اقدامات خصمانه و بی اخلاقی برخی که به دنبال ایجاد شکاف و تنش بین مسئولان هستند ، بر هوشیاری بیش از پیش مردم و مسئولان تاکید کرد و افزود : اینگونه خباثت ها در راه خدمتگزاری به مردم خللی ایجاد نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین گزمه با اشاره به اینکه جزیره ای کار کردن و به تنهایی گام برداشتن در مسیر خدمت و آبادانی منطقه تاثیری نخواهد داشت ، گفت: کار تشکیلاتی ، کادر سازی و نیرو سازی در سطح استانی و ملی ، مانند دیگر نقاط کشور در عمران و حل مشکلات سیستان نقش بسزایی دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هامون پایبندی به اخلاق و داشتن صداقت را مهمترین لازمه حرفه خبرنگاری دانست و خاطر نشان کرد این صفات حسنه باید سرلوحه تمام امورات زندگانی انسان نیز قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان هامون با اشاره به مشکلات وکمبود منابع مالی در کشور که حوزه های علیمه نیز از آن متاثر شده اند ، برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم را با هدف درآمد زدایی پایدار با تکیه بر ظرفیت و توان حوزه های علمیه منطقه سیستان در راستای حل مشکلات مالی آنها خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمین گزمه از تبعیض در خصوص فروش سوخت در استان گلایه و تصریح کرد : چگونه است که در جنوب استان فروش سوخت و استفاده از ظرفیت مرز پسندیده و رایج است ، اما این امر در شمال استان مقدور نمی باشد.

امام جمعه شهرستان هامون همچنین دیپلماسی دولت را در خصوص موضع دولت افغانستان در رابطه با بند کمال خان ضعیف دانست و گفت : دولت از اهرم های فشار موجود باید برای رها سازی آب از سوی افغانستان استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین گزمه با بیان اینکه مشکل سیستان پول و سرمایه گذاری نیست ، بلکه چند صدایی و عدم تحمل یکدیگر است ، یادآور شد: مردم ، مسئولان ، روشنفکران و نخبه گان منطقه سیستان با حمایت و پشتیبانی از هم و مطالبه گری بر پایه معیارهای انقلاب اسلامی قدرت حل مشکلات و توان آن را دارند که مسئولان کشوری را مجاب کنند سیستان را با نگاه خاص و ویژه دیده و بیش از پیش برای برخورداری از عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی این خطه همت گمارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.