×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

امام جمعه شهرستان هیرمند گفت : امید بخشی و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایف مهم خبرنگاران است تا بار دیگر شاهد یاس و زبونی دشمنان انقلاب و میهن اسلامی مان باشیم.

🔸به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس: حجت الاسلام و المسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند عصر روز سه شنبه در دیدار با اصحاب رسانه بیان داشت :عدالت محوری درمیان خبرنگارانی که فعالیت قانونی دارند , وجود دارد این افراد برای احقاق حقوق مردم تلاش زیادی می کنند ، چرا که از جنس مردم هستند و پایبند به اصول انقلاب اسلامی می باشند.

حجت الاسلام محمد راشکی امام جمعه هامون

🔸حجت الاسلام راشکی افزود:خبرنگاران با آگاهی و روشنگری،می توانند مانع فساد در جامعه شوند و در این مسیر خطیر باید بر پایه حق و صداقت گام بردارند.

🔸 امام جمعه شهرستان هیرمند تصریح کرد: اصحاب رسانه باید مسئولیت پذیر باشند وامید دادن به مردم ازجمله وظایف مهم خبرنگاران است.

🔸حجت الاسلام راشکی خاطر نشان کرد :رسانه ای که در چارچوپ قانون فعالیت کند و اخلاق مدار باشد ، چشم و گوش مردم است و مردم از آن حمایت می کنند.

🔸امام جمعه شهرستان هیرمند مرز را یک فرصت دانست و گفت: مرز ظرفیت ارزشمندی است و تلاش مسئولین براین است تا منافع مرز برای همه مردم سیستان باشد و در این راستا مسئولین و متنفذین بدنبال اجرای آن هستند.

🔸حجت الاسلام و المسلمین راشکی با بیان اینکه همراهی و همدلی در بین ائمه جمعه حوزه سیستان مثال زدنی است ، گفت: با تلاش و همفکری به دنبال آن هستیم تا اتفاقات خوشایندی برای مردم و منطقه رقم بخورد.

🔸امام جمعه شهرستان هیرمند در پایان ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات پیش رو ، اظهار داشت: اصحاب رسانه بیش از پیش در راستای معرفی خدمات و دستاوردهای نظام و ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق های سرنوشت ساز رای اهتمام ورزند تا بار دیگر شاهد مایوس شدن دشمنان انقلاب و میهن اسلامی مان باشیم.

T.me/zabol_khabar

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.