×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

امام جمعه شهرستان هیرمند گفت : هر فردی که دوربین به دست گرفت خبرنگار نیست ، خبرنگار باید عزت نفس و کرامت مردم ، صداقت و امین بودن را سرلوحه کار خود قرار دهد و همواره به منافع مردم و مصالح نظام توجه کند.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس : حجت الاسلام و المسلمین راشکی  در مراسم تجلیل از خبرنگاران شمال استان سیستان و بلوچستان که بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد ، اظهار داشت : خبرنگاران تنها مجاهدانی هستند که در تمامی ایام مشکلات مردم و مطالبات آنها را منعکس می کنند در صورتی که در رسیدگی به مشکلات این طلایه داران عرصه روشنگری و امید بخشی به جامعه اقدامات مطلوب و موثری صورت نگرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین راشکی افزود : عشق و علاقه به حرفه خطیر خبرنگاری سبب می گردد تا خبرنگاران تمامی مشکلات را تحمل کنند و به رسالت مقدس خویش عمل کنند.

امام جمعه شهرستان هیرمند تصریح کرد: هر فردی که دوربین به دست گرفت خبرنگار نیست ، خبرنگار باید عزت نفس و کرامت مردم را مد نظر قرار دهد ، صداقت و امین بودن را سرلوحه کار خود قرار دهد و همواره به منافع مردم و مصالح نظام توجه کند.

حجت الاسلام و المسلمین راشکی ادامه داد : متاسفانه این افراد فاقد وجاهت و صلاحیت قانونی که مبادرت به این امر می ورزند صرفا به دنبال اهداف شخصی ، حزبی و گروهی خود هستند و با اقدامات ناصواب خویش شان و منزلت خبرنگاران صدیق و پاکدست را نیز خدشه دار می کنند که باید در این رابطه دستگاه های و نهادهای متولی به این موضوع ورود کنند و جلوی فعالیت این افراد گرفته شود.

امام جمعه شهرستان هیرمند از اتفاقات و درگیری های کشور افغانستان ابراز ناخرسندی کرد و گفت : جمهوری اسلامی ایران همواره در تمام جهان به مسلمانان کمک کرده است و پناه جویان کشور دوست و برادر افغاستان که به خاک ایران اسلامی پناه آورده اند از این قاعده مستثنی نیستند.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هیرمند افزود : ضرورت دارد تا رایزنی و اقدامات لازم از سوی مسئولان پس از تثبیت اوضاع در کشور افغانستان برای بازگشت پناه جویان صورت پذیرد و مردم افغاسنتان با بازگشت به کشور خود برای توسعه و عمران وطن خویش تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین راشکی مطالبه مردم از دولت جدید را انتخاب و انتصاب کارگزارانی با روحیه جهادی و انقلابی دانست که به دنبال رفع محرومیت ها و جبران عقب ماندگی های بویژه در منطقه سیستان باشند.

امام جمعه شهرستان هیرمند از طرح انتقال آب از دریای عمان و احداث زیرساخت های منطقه آزاد سیستان بعنوان مهم ترین  مطالبه مردم ولایتمدار سیستان یاد کرد و خواستار اجرایی شدن طرح رزاق به مانند جنوب استان در دارالولایه سیستان شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.