×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کار و نقش پرستاران در جامعه ارزنده و موثر است گفت: مهربانی، ایثار و از خودگذشتگی‌ ۲ویژگی دارای اهمیت جامعه پرستاری است.

سیستان پرس: حسین مدرس خیابانی شامگاه پنجشنبه در نشست تجلیل از پرستاران به مناسبت روز پرستار با اشاره به اینکه عزت و شرف کشورمان مرهون خون شهدا است اظهارداشت: سلامتی مهمترین دارایی بشر است و این جمله که بزرگترین نعمتی که پروردگار به ما ارزانی داشته نعمت سلامتی بوده بعد از همه‌گیری ویروس کرونا به آن رسیدیم.

وی افزود: کرونا باعث شد که بیش از همیشه به فکر سلامتی باشیم و بدانیم که این نعمت چقدر ارزشمند است و با هیچ چیز قابل مقایسه و ارزیابی نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کرونا همه صنایع و کارخانجات دنیا را تعطیل و رفتارهای اجتماعی را تغییر داد تصریح کرد: همه‌گیری این ویروس باعث شد بیش از هر چیزی ارزش نعمت سلامتی را در جامعه بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که برای حفظ سلامتی ما تلاش و کوشش می‌کنند باید قدردانشان باشیم از همین رو آرزوی سلامتی برای همه پرستاران عزیز و خانواده‌هایشان داریم که باعث شدند این ویروس منحوس کرونا کمترین آسیب را به همگان بزند.

مدرس خیابانی بیان کرد: نقش پرستارها نقش بارزی است و آنها دارای وظیفه منحصر به فردی هستند چون وقت بیشتری را در کنار بیماران بوده و در بهبودی آنان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پرستارها با عملکرد حرفه‌ای خودشان دانش و تخصص پزشکان را به نتیجه می‌رساند گفت: وقتی یک بیمارستان را ارزیابی می‌کنند عمدتاً رفتار پرستارهای بیمارستان مورد ارزیابی واقع می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ایثار و از خودگذشتگی صفت بارز پرستاران است اگر پرستاری ذهنش گرفتار معیشت باشد بر روی رفتارش اثر می‌گذارد ما امروز تکلیف داریم برای معیشت پرستاران عزیزمان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمبود کادر درمان و پروژه‌های نیمه‌تمام بیمارستانی در جای‌جای استان وجود دارد ادامه داد: حتی اگر بپذیریم این موارد در سرویس‌دهی به بیماران خللی ایجاد نکرد اما فشار مضاعفی بر روی کار پزشکان و پرستاران خواهد بود./ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.