×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از تولیدات داخل استان یک‌ضرورت است که در این خصوص سازمان صمت باید کالاهای تولیدی استان را به سازمان‌ها و نیرو‌های نظامی و انتظامی معرفی کند تا خرید تولیدات استان، اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد.

 حسین مدرس خیابانی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: با توجه به هزینه‌های بالای تولید در استان باید واحدهای تولیدی مورد حمایت همه سازمانها قرار گیرد و‌ از طرف دیگر برای معرفی و تبلیغ محصولات استان، کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغ محصولات تولیدی استان با مشارکت روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های استان تشکیل شود.

وی ادامه داد: در بخش رونق تولید استان، سه موضوع فروش محصولات داخلی استان در خود استان، فروش محصولات استان در داخل کشور و صادرات محصولات به خارج از کشور باید مدنظر قرار گیرد.

رییس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در استان باید به نقطه‌ای برسیم تا مردم استان نسبت به خرید محصولات تولیدی استان دغدغه‌مند شوند.

مدرس خیابانی افزود: در جهت افزایش ظرفیت و احیاء واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌راکد باید منابع مالی برای تامین یارانه سود تسهیلات تامین شود و زمان بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش از یکسال به دو سال افزایش یابد.

وی گفت: هربانکی که منابع قرض‌الحسنه را بیرون از استان هزینه کند طبق دستور رییس جمهور با آن برخورد خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.