×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

خبر مهم

اتفاقی عجیب و ناگوار در زاهدان

اقدام خودسرانه شاکی در سلب آزادی متشاکی، باعث مرگ متشاکی گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اقدام خودسرانه شاکی در سلب آزادی متشاکی که منجر به مرگ وی در شهر زاهدان شد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، سرهنگ علی رحیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:

در شب گذشته چند فرد با یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس با مراجعه به درب کلانتری ۱۲ شهرستان زاهدان اعلام نمودند که در اقدامی فردی به هویت ابراهیم ریگی که پیشتر به علت اختلافات خانوادگی حکم جلب وی توسط مقام قضایی صادر شده است را در خیابان کریم پور ۲۳ دستگیر نموده اند و همراه خود به درب کلانتری آورده اند.

وی افزود: این افراد که در اقدامی خودسرانه و بدون حضور مأموران انتظامی از این فرد سلب آزادی نموده و به کلانتری مراجعه کردند، اظهار داشتند که این شخص در صندلی عقب خودرو در وضعیت و شرایطی نامناسب بسر می‌برد.

سرهنگ علی رحیمی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا، مأموران انتظامی کلانتری به محض اطلاع از این مهم، به سرعت وارد عمل شدند، که متأسفانه با فردی بی‌هوش در خودرو روبرو می‌شوند و در نهایت با مشاهده و رؤیت وضعیت موجود، بلافاصله و بدون فوت وقت، عوامل اورژانس توسط مأموران انتظامی مطلع و در صحنه حاضر می‌شوند.

سرهنگ رحیمی خاطرنشان کرد: با حضور عوامل اورژانس در صحنه و پس از انجام معاینات لازم،متاسفانه محرز شد که بیش از یک ساعت از فوت فرد مذکور با هویت ابراهیم بیگی گذشته و عملاً دیگر هیچ اقدامی جهت احیای وی مثمر ثمر نبود و نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل پرونده ویژه قضایی در این خصوص تصریح کرد: تمامی افراد که این فرد را در اقدام خودسرانه دستگیر کرده بودند برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ رحیمی در پایان بیان داشت : هرگونه اقدام خودسرانه در سلب آزادی افراد توسط افرادی غیر، جرم است مگر در جرایم مشهود و در صورت نبود پلیس و رعایت مفاد ماده ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری که باید این مهم دقیق و کامل مد نظر عموم شهروندان قرار گیرد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.