×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا


امام‌جمعه؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان هیرمند، با انتشار بیانیه‌ای از برگزارکنندگان مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دهه اول محرم ۱۴۴۵ تشکر نمودند. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

🏴 السلام علی الحسین، و علی علی ابن الحسین، و علی اولاد الحسین، و علی اصحاب الحسین. 🏴

🏴 هیئات مذهبی در مکتب تشیع خصوصاً نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر محوریت ولایت‌فقیه می‌باشد، به عنوان بزرگترین پایگاه مردمی در تفکر شیعی، شعائر اسلامی را بزرگ می‌شمارند.

🏴 در این برهه از زمان به برکت حضرت سیدالشهداء(ع) و رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که راهگشای حضور باشکوه هیئات مذهبی و دســـتجات عزاداری با جلوه‌های منطق و عقلانیت و فرهنگ و قانون‌مندی و ولایت‌پذیری بود، ثابت کردند که می‌توان مجالس عزاداری همراه با شور و شعور حسینی و حماسه‌هائی از عشق و ارادت برگزار نمود.

🏴 به‌رسم ادب و احترام و شـــکرگزاری به درگاه خداوند متعال بر خود لازم می‌دانیم از حضور آحاد مردم صبور و ولایتمدار، هیئات مذهبی، ائمه جماعات، مبلغین و وعاظ، متولیان برگزاری مجالس، هیئت امناء مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، تشکل‌های قرآنی، خیرین، مداحان و شاعران، اعضای محترم شورای تأمین شهرستان، نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی، بسیجیان دلاور، متولیان امر بهداشت و سلامت، مسئولین فرهنگی، امنیتی و قضائی، شهرداران و رسانه‌ها و مخصوصا فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند که با وحدت و همدلی در جهت هرچه با شکوهتر برگزار نمودن مجالس حسینی که مایه برکت و جلب رحمت الهی اســـت، بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کارنامه پرافتخاری در عرض ارادت به خاندان رســـالت و حفظ سلامت جامعه و مردم نقش آفرینی کردند. صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می‌نمائیم.

◾️شکَرَ اَللّهُ سَعیُکُم وَ عَلَی اَللّه اَجرَکُم خَیرَ جَزاء◾️

🔹 حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند
🔹 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزی الری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند
🔹 شورای هیئات مذهبی شهرستان هیرمند

🏴 محرم الحرام ۱۴۴۵ 🏴

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.